hvilke hormoner ved insemination?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Kris89

uhh... nu kommer alle spørgsmålene

hvilke hormoner kommer man på når man "bare" skal insemineres, have lidt hjælp til ÆL og så for at kunne holde på fostret?

og hvornår i cyklus skal man starte med at tage dem? allerede dag 1 eller?

håber der sidder nogen derude der har været der som vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Kris89

ikk nogen de rved noget?

Anmeld

21. september 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

ikk nogen de rved noget?

Der står noget om det i informationsfolderen  fra  Fertilitetsklinikken Dronninglund

http://www.aalborgsygehus.rn.dk/Afdelinger/BoerneOgKirurgiCenter/Afdelinger/Gynaekologisk+Obstetrisk+Afdeling/Afsnit/Fertilitetsklinik/ 

Anmeld

21. september 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Der står noget om det i informationsfolderen  fra  Fertilitetsklinikken Dronninglund

http://www.aalborgsygehus.rn.dk/Afdelinger/BoerneOgKirurgiCenter/Afdelinger/Gynaekologisk+Obstetrisk+Afdeling/Afsnit/Fertilitetsklinik/ 

tusind tak

så meget info kan jeg nemlig ikk finde i de paapirer fra skive.

Anmeld

21. september 2012

Miss BananaHammock

Jeg har fået både pergotime og gonal f hver for sig og en gang sammen, så tror det er lidt forskelligt. Mener det var noget med 3,4,5 cyklus dag jeg tog dem - eller noget i den stil

Anmeld

21. september 2012

Kris89

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har fået både pergotime og gonal f hver for sig og en gang sammen, så tror det er lidt forskelligt. Mener det var noget med 3,4,5 cyklus dag jeg tog dem - eller noget i den stil

tusind tak for svar

ja det er jo nok individuelt... håber bare sådan vi kan nå det, det er nemlig sidst i denne cyklus nu og skal lige have styr på en BP og så til en samtale mere inden vi kan gå i gang.. håber sådan vi kan nå at komme igang næste cyklus.

Anmeld

21. september 2012

Miss BananaHammock

Kris89 skriver:

tusind tak for svar

ja det er jo nok individuelt... håber bare sådan vi kan nå det, det er nemlig sidst i denne cyklus nu og skal lige have styr på en BP og så til en samtale mere inden vi kan gå i gang.. håber sådan vi kan nå at komme igang næste cyklus.

Det hvor vi var gik det ikke altid så stærkt, så måtte næsten altid lige vente en cyklus med at gå igang, men det er jo nok også forskelligt fra sted til sted Tilgengæld kunne vi gå igang allerede cyklussen efter hvis et forsøg ikke duede.

Anmeld

21. september 2012

Kris89

Det hvor vi var gik det ikke altid så stærkt, så måtte næsten altid lige vente en cyklus med at gå igang, men det er jo nok også forskelligt fra sted til sted Tilgengæld kunne vi gå igang allerede cyklussen efter hvis et forsøg ikke duede.

okay...

det lød til at vi kunne komme igang ret hurtig...

der er ingen ventetid i Skive hvor vi er tilknyttet... hun sagde vi kunne komme igang i oktober, men om det så først er midt i oktober (mens forventes først i oktober) er jo ikke til at vide...

håber håber

Anmeld

21. september 2012

Miss BananaHammock

Kris89 skriver:

okay...

det lød til at vi kunne komme igang ret hurtig...

der er ingen ventetid i Skive hvor vi er tilknyttet... hun sagde vi kunne komme igang i oktober, men om det så først er midt i oktober (mens forventes først i oktober) er jo ikke til at vide...

håber håber

for jer

Anmeld

21. september 2012

Kris89

for jer

tusind tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.