vi prøver igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Anonym trådstarter

Så er projekt baby skudt igang igen herhjemme, har nogle total latterlige spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med heh

Sagen er den at vi startede midt i august måned, og har snart haft kvalme i en uge, men negativ test. Kan man godt have symptomerne på graviditet uden det kan ses på test, og kommer de så tidligt?

Er i vildrede, da jeg ikke havde nogle graviditets symptomer med min den første, hverken kvalme, underlige vaner osv osv...

Hjælp lige piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

gokkelok

Er du stoppet med p-piller eller anden hormonel prævention, for så kan det måske skyldes din kvalme.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

Er du stoppet med p-piller eller anden hormonel prævention, for så kan det måske skyldes din kvalme.

Ja jeg stoppede med p-piller d. 15 august...

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

sidst jeg blev gravid stod jeg med en positiv test efter 1½ mdr..

Anmeld

21. september 2012

gokkelok

Ja, så kan det jo godt være p-piller. Men jeg ville nok vente og se tiden an. Til efter 1. dag efter planlagt menstruationsdag. Ved godt det kan være lang tid at vente, når man bare gerne vil have et svar 

Anmeld

21. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Så er projekt baby skudt igang igen herhjemme, har nogle total latterlige spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med heh

Sagen er den at vi startede midt i august måned, og har snart haft kvalme i en uge, men negativ test. Kan man godt have symptomerne på graviditet uden det kan ses på test, og kommer de så tidligt?

Er i vildrede, da jeg ikke havde nogle graviditets symptomer med min den første, hverken kvalme, underlige vaner osv osv...

Hjælp lige piger

Jeg havde massiv kvalme svarende til 3+0, og ømme bryster i ugen op til positiv test. Derudover havde jeg massive humørsvingninger fra 3+0 til ca. 5+0, så i mit tilfælde, have jeg symptomer længe før jeg testede positiv (4+2).. 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg havde massiv kvalme svarende til 3+0, og ømme bryster i ugen op til positiv test. Derudover havde jeg massive humørsvingninger fra 3+0 til ca. 5+0, så i mit tilfælde, have jeg symptomer længe før jeg testede positiv (4+2).. 

Tak for svar. så venter jeg lidt med at teste igen

Håber den er der, for det er konstant kvalme.. ikke kun om morgenen, men næsten hele dagen..

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

Ja, så kan det jo godt være p-piller. Men jeg ville nok vente og se tiden an. Til efter 1. dag efter planlagt menstruationsdag. Ved godt det kan være lang tid at vente, når man bare gerne vil have et svar 

Ja det er svært når vi endelig er kommet igang med nummer 2

Anmeld

21. september 2012

M (:

Tak for svar. så venter jeg lidt med at teste igen

Håber den er der, for det er konstant kvalme.. ikke kun om morgenen, men næsten hele dagen..

Jeg var også heldig at have heldagskvalme, det er dog heldigvis ved at være ovre nu, hvor jeg skriver 12+4 (:

Held og lykke! 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg var også heldig at have heldagskvalme, det er dog heldigvis ved at være ovre nu, hvor jeg skriver 12+4 (:

Held og lykke! 

Mange tak.. Var så heldig at slippe for alle symptomer sidste gang, så satser på alle denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.