læste lige det her vildt og sygt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

tankai

Mor og meget mere skriver:

Nej - de havde fået et tip, men tilsyneladende giver lovgivningen ikke mulighed for at troppe op på så "løst" et grundlag. Nu er der kø ved håndvasken - men hold da op, hvor skal det bare være UMULIGT, at den slags kan ske i et lille land som vores. 

Mener nu personligt, at hvis de har fået et tip om der evt. er et barn på adressen, at de så godt har vidst om det.. 

Men ja, selvom  Den Sociale Ankestyrelse forbød dem at undersøge sagen, burde der havde været nogen fra kommunen, der ville gå videre med det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

HeXeri

Det gør ondt helt ind i knoglerne. Og han har vist også en lillesøster..

Jeg bliver helt ærligt snart lidt pinlig over at være dansker. Det er som om vores sikkerhedsnet bare er smuldret væk i politisk tovtrækkeri om "minimalstat" versus "socialstat". Nu har vi så os åbenbart en social ankestyrelse der ikke lader kommuner reagere på anonyme henvendelser om vores børn? Hovedrystende.

Men det er da godt vi har styr på christinia, rockerne, illegal arbejdskraft og alt det andet ... nååårh nej... det har vi så heller ikke

Anmeld

21. september 2012

Muffinmus

rigtigt øv sådan noget foregår her i lille dk...

Og om de andre er berittiget fjernet aner jeg ikke, men noget kunne da tyde på det eftersom deres opførsel og behandling af barnet er totalt hen i vejret.

Anmeld

21. september 2012

H+S Skjolgborg.

Forstå slet ikke man får 3-4-5-6-7 børn når 1 og 2 er fjerne.

og unden nogle viste det set mor gravid osv også hørt jeg nu her i radione drengen er 4 år hmm vildt

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.