Feber trods penicillin (voksen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.677 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg godt nok plaget jer en del de sidste dage med min feber og sygdom, men jeg håber i kan klare lidt mere.

Det startede lørdag med forkølelse og feber.

Onsdag tog jeg til læge, jeg troede selv det var lungebetændelse, da jeg havde svært ved at få luft, og jeg havde sådan en trykken for brystet. Lægen tog en blodprøve i øreflippen og konstaterede bihulebetændelse. Jeg fik penicillin, som jeg startede på onsdag (med fuld dosis onsdag).

I går (torsdag) gik det meget bedre, og feberen var væk. Det skal lige siges at den hele tiden har ligget lig eomkring 38, så ikke nogen høj feber. I går aftes tog jeg min temperatur, 37 grader, perfekt.

I nat kunne jeg ikke sove for smerter i ryggen svarende til hvor lungerne sidder, det sidder i to stråler. Jeg tog  min temperatur til morgen, 38 grader igen.  

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro? Er jeg mon syg igen, eller har jeg bare ikke nok tålmodighed? (Jeg får penicillin 3 gange dagligt, og har i alt taget 7 piller)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Kloster

Er du færdig med dit pencillin?

Det er sørme også noget af en omgang, du har fået dig hevet hjem.

Kam godt være 1 x pencillin ikke er nok også skal du have en omgang mere. Hvis du er færdig med din første omgang pencillin og stadig ikke er frisk, skal du kontakte din læge i dag, så han kan give dig en omgang mere.

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.