Må man godt brokke sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Ryberg

Vi står i den situation at vi er ved at lave haven om, og fik sidste weekend en rendegraver på besøg som gravede en del jord væk, og smed så noget sand i til den kommende terasse vi skal have lavet...

Vi manglede dog stadig at få kørt 10 kubikmeter sand på... og vi havde ventet og ventet på at bondemanden fik høstet så vi kunne låne hans mark til at køre på..

Nu skulle vi så have det sidste sand kørt på, og vupti, så valgte bondemanden at pløje, havre og så hans mark...

Så nu kan vi ikke komme videre før han har høstet næste år til august..

Jeg blev så ked af det .. så frustreret... HVORFOR.. det hele gik så godt

og jeg må indrømme, jeg kan ikke vente... så jeg har bedt om at få læsset de 10 kubikmeter sand af i vores indkørsel og så må jeg køre frem og tilbage med en trillebøre... nøj det bliver hårdt!! ØV! ØV!..

Spurgte idag på facebook om der var nogen der havde lyst til at hjælpe (så ville det jo gå en del hurtigere), men selvfølgelig overhovedet ingen der svarer - hvilket er jo forståeligt..

Men hvis ikke det sand bliver kørt om, så kan vi ikke få lagt belægning, vi kan ikke få lavet hegn ud mod marken, vi kan ikke få lavet brændeskur til brændet inden vinteren.. Ja.. og så er der ingen terasse vi kan nyde næste sommer

Øv øv øv øv øv øv øv...

smider lidt billeder så i kan se hvad jeg ser....

det første billede er FØR rendegraveren kom

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Ryberg

det er det stykke bag garagen der mangler at få sand.......

Anmeld

21. september 2012

TeamRocket

Bondemanden havde jo nok også en tidsplan at overholde ;-) men har du ikke en mand der har nogle stærke gutter der lige kan gi en hånd hvis du gir aftensmad? :-)

Anmeld

21. september 2012

Ryberg

TeamRocket skriver:

Bondemanden havde jo nok også en tidsplan at overholde ;-) men har du ikke en mand der har nogle stærke gutter der lige kan gi en hånd hvis du gir aftensmad? :-)

Det er heller ikke bonde manden jeg er træt af, det er situationen..
Havde jeg været ovre og høre ham hvornår han skulle pløje, havde jeg vidst hvor meget tid vi havde haft.

Det er bare øv !

Og ingen gider hjælpe med det, så det bliver manden og jeg der må gå amok næste weekend..

Anmeld

22. september 2012

SussieThyssen

Vi har altid gjort det, at vi har grebet telefonen og ringet rundt til venner, bekendte og familie og spurgt om de gad komme og hjælpe, mod at vi selvfølgelig gav maden og forplejningen i al almindelighed, det virker meget meget personligt, og som regel har de troppet talstærkt op.

At skrive på FB er upersonligt, hvor imod det at kontakte folk direkte er meget mere personligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
SussieThyssen skriver:

Vi har altid gjort det, at vi har grebet telefonen og ringet rundt til venner, bekendte og familie og spurgt om de gad komme og hjælpe, mod at vi selvfølgelig gav maden og forplejningen i al almindelighed, det virker meget meget personligt, og som regel har de troppet talstærkt op.

At skrive på FB er upersonligt, hvor imod det at kontakte folk direkte er meget mere personligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. september 2012

Ryberg

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Ja, det har vi også haft gjort her på det sidste med andre ting, og enten bliver vi brændt af på dagen, eller også skal folk noget andet eller også har de ikke tid.

Derfor jeg prøvede Facebook.. Da jeg kan se andre også gør det og der skriver folk at de gerne vil hjælpe..

Igår aftes var vi ude og hente sten og der blev vi lige brændt af mht at låne en trailer, så vi måtte køre flere gange med sten inde i bilen - vi havde lånt en bil til formålet der kunne trække trailer og der var plads bagi

Anmeld

22. september 2012

SussieThyssen

KittyGirl skriver:

Ja, det har vi også haft gjort her på det sidste med andre ting, og enten bliver vi brændt af på dagen, eller også skal folk noget andet eller også har de ikke tid.

Derfor jeg prøvede Facebook.. Da jeg kan se andre også gør det og der skriver folk at de gerne vil hjælpe..

Igår aftes var vi ude og hente sten og der blev vi lige brændt af mht at låne en trailer, så vi måtte køre flere gange med sten inde i bilen - vi havde lånt en bil til formålet der kunne trække trailer og der var plads bagi

Ævs da...sikke surt.

Ja, så ved jeg næsten ikke hvad jeg skal råde jer til, men et knus med på vejen kan I da få.

Anmeld

22. september 2012

Frk. Himmelblå

Har I ikke mulighed for at betale jer lidt fra det?

Jeg mener, hvis I "køber" en stærk mand for en dag, så må det alt andet lige rykke noget på projektet. - I forhold til, at det bare er jer to med børnepasning mv. der skal stå for det hele...

Anmeld

22. september 2012

Ryberg

SussieThyssen skriver:

Ævs da...sikke surt.

Ja, så ved jeg næsten ikke hvad jeg skal råde jer til, men et knus med på vejen kan I da få.

Tak, det er lige hvad jeg trængte til :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.