Vi står i den situation at vi er ved at lave haven om, og fik sidste weekend en rendegraver på besøg som gravede en del jord væk, og smed så noget sand i til den kommende terasse vi skal have lavet...
Vi manglede dog stadig at få kørt 10 kubikmeter sand på... og vi havde ventet og ventet på at bondemanden fik høstet så vi kunne låne hans mark til at køre på..
Nu skulle vi så have det sidste sand kørt på, og vupti, så valgte bondemanden at pløje, havre og så hans mark...
Så nu kan vi ikke komme videre før han har høstet næste år til august..
Jeg blev så ked af det .. så frustreret... HVORFOR.. det hele gik så godt

og jeg må indrømme, jeg kan ikke vente... så jeg har bedt om at få læsset de 10 kubikmeter sand af i vores indkørsel og så må jeg køre frem og tilbage med en trillebøre... nøj det bliver hårdt!! ØV! ØV!..
Spurgte idag på facebook om der var nogen der havde lyst til at hjælpe (så ville det jo gå en del hurtigere), men selvfølgelig overhovedet ingen der svarer - hvilket er jo forståeligt..
Men hvis ikke det sand bliver kørt om, så kan vi ikke få lagt belægning, vi kan ikke få lavet hegn ud mod marken, vi kan ikke få lavet brændeskur til brændet inden vinteren.. Ja.. og så er der ingen terasse vi kan nyde næste sommer

Øv øv øv øv øv øv øv...

smider lidt billeder så i kan se hvad jeg ser....
det første billede er FØR rendegraveren kom
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld