allerede mange menssmerter, forventer først mens d. 28...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

Ja sidder med mens smerter idag :.. vildt mærkeligt, for forventer først mens d. 28 sep..

andre som har prøvet det ???

jeg er vildt træt, ( været siden i lørdags ) og har ÆDT helt vildt sindsygt ( siden i Lørdags ) er sulten hele tiden....

håber jo på graviditet, men kan det give mens smerter allerede nu ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

metski83

Anonym skriver:

Ja sidder med mens smerter idag :.. vildt mærkeligt, for forventer først mens d. 28 sep..

andre som har prøvet det ???

jeg er vildt træt, ( været siden i lørdags ) og har ÆDT helt vildt sindsygt ( siden i Lørdags ) er sulten hele tiden....

håber jo på graviditet, men kan det give mens smerter allerede nu ???

Jeg er ked af at sige det, men jeg har også altid mens smerter ugen før allerede. Desværre er det alle gange endt med at jeg har fået mens. Jeg havde ikke smerterne ugen inden, da jeg var på p piller. Det var først da vi startede projekt baby. 

Men håber da for dig at du er gravid. 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Jeg er ked af at sige det, men jeg har også altid mens smerter ugen før allerede. Desværre er det alle gange endt med at jeg har fået mens. Jeg havde ikke smerterne ugen inden, da jeg var på p piller. Det var først da vi startede projekt baby. 

Men håber da for dig at du er gravid. 

OK super tak for svar

Anmeld

21. september 2012

Jupiter

Jeg fik mens lignende smerter om mandagen hvor jeg forventede mens efterfølgende fredag. Og der var min test positiv.

Jeg plejer ikke at have mens smerter før ca. aftenen før mens kommer, så det var det der gav mig prejet om at noget var anderledes.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg fik mens lignende smerter om mandagen hvor jeg forventede mens efterfølgende fredag. Og der var min test positiv.

Jeg plejer ikke at have mens smerter før ca. aftenen før mens kommer, så det var det der gav mig prejet om at noget var anderledes.

Okay jamen jeg plejer heller ikke ha mens smerter nu, men der er heller ikke noget idag indtil videre,...

fatter bare ikke min Sult og min træthed, men vi har meget at se til i hverdagen så det er jo klart man er mere sulten og mere træt

Anmeld

21. september 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Okay jamen jeg plejer heller ikke ha mens smerter nu, men der er heller ikke noget idag indtil videre,...

fatter bare ikke min Sult og min træthed, men vi har meget at se til i hverdagen så det er jo klart man er mere sulten og mere træt

Ja der kan jo netop være tusind årsager, og man er bare meget mere opmærksom på kroppen i sådan en tid

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Ja der kan jo netop være tusind årsager, og man er bare meget mere opmærksom på kroppen i sådan en tid

ja det er man nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.