Vil så gerne være gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2012

erklarpåbabynu:-)

Hej

Er ny herinde. Har fulgt lidt med fra sidelinjen af, men nu kunne jeg vist godt bruge og snakke med nogen der også arbejder på baby:-)synes efterhånden det er hårdt og få den ene negative test efter den anden. Vi har været igang siden marts i år, så ved godt det ikke er så længe, men synes alligevel det er hårdt Har en rimelig regelmæssig mens på gennemsnitlig 26 dage, så kan godt blive lidt fortvivlet over der intet sker..

Nogen der har nogle gode råd eller opmuntrende ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

SussieThyssen

erklarpåbabynu:-) skriver:

Hej

Er ny herinde. Har fulgt lidt med fra sidelinjen af, men nu kunne jeg vist godt bruge og snakke med nogen der også arbejder på baby:-)synes efterhånden det er hårdt og få den ene negative test efter den anden. Vi har været igang siden marts i år, så ved godt det ikke er så længe, men synes alligevel det er hårdt Har en rimelig regelmæssig mens på gennemsnitlig 26 dage, så kan godt blive lidt fortvivlet over der intet sker..

Nogen der har nogle gode råd eller opmuntrende ord

Velkommen til 

Ja det kan være en hård process den ventetid, men du må bare fortsætte og så håbe der snart er bid.

En masse babystøv herfra 

Kærligst
Sussie 

Anmeld

21. september 2012

Jupiter

herfra! Og så sender jeg lige al min baby-energi til dig.

Vi prøvede siden april, og det lykkedes her i august.

Man siger jo at det er normalt for de fleste at det sker inden for et års tid når man går i gang, så du kan "trøste" dig med at I stadig er indenfor "normalen"

Anmeld

21. september 2012

Aabye

Sender lige noget baby-klister din vej også krydser vi fingre for at den snart er der..

Det skal nok komme.. Bruger i æg-løsnings test? Det kan jo være at din ægløsning ligger før du selv tror.. eller senere..

Anmeld

21. september 2012

erklarpåbabynu:-)

Tak for opmuntringen ja har brugt ægløsningsteste et par gange.. men vi må bare arbejde videre på bp det Er også bare frustrerende, især fordi dem jeg kender som har fået barn, er blevet gravide i nærmest første hug.. så bliver man lidt ærgelig over at det tager lidt længere tid .. men mange tak for svarende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.