Billig/lille dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Tullepigen90

Jeg har en bekendt som er en ung pige på 18 år som bor på krisecenter med sin lille datter. Hendes lille datter skal døbes ved et hemmeligt barnedåb pga. der er stor farer for hende og hendes datter fra faderens/eksens side  Jeg ønsker at give hende en lille barnedåbsgave, men jeg ved ikke hvad?? Det skal være noget som ikke fylder, da det skal sendes og gerne et beløb på 0-100 kroner. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Pige2009

Tullepigen90 skriver:

Jeg har en bekendt som er en ung pige på 18 år som bor på krisecenter med sin lille datter. Hendes lille datter skal døbes ved et hemmeligt barnedåb pga. der er stor farer for hende og hendes datter fra faderens/eksens side  Jeg ønsker at give hende en lille barnedåbsgave, men jeg ved ikke hvad?? Det skal være noget som ikke fylder, da det skal sendes og gerne et beløb på 0-100 kroner. 

Aftryk til gips  Har fundet et i Netto til 40 kr. i denne uge

Anmeld

20. september 2012

Mussen2

Tullepigen90 skriver:

En lille kæde, armbånd eller en lille æske til rokketænder? Mske en god bog, en stak pixi bøger.
Sødt af dig

Anmeld

20. september 2012

Kofoed.

Hmm, et gavekort er lidt kedeligt, men mon ikke hun for brug for det? Ellers er jeg blank lige nu. Synes det er sødt af dig

Håber din veninde snart finder ro.

Anmeld

20. september 2012

TeamRocket

Fætter br har fler-bogs rabat på pixi bøger og de er bare guld værd. Er der noget mine poder har elsket fra start så er det at få læst højt Og så er de små så de er lette at sende med posten

Anmeld

21. september 2012

Tullepigen90

Tusind tak for de fine forslag allesammen! Det endte med at blive den her: http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1215

Anmeld

21. september 2012

Ciss

Et lille småbarnsarmbånd. Der findes mange forskellige. Sikkert også nogen, som ikke koster alverden.

En sangbog med børnesange. (De små synger f eks?)

En bamse.

En lille ting med hendes navn på, f eks sparegris, kop, håndklæde....

Anmeld

21. september 2012

Ciss

Tullepigen90 skriver:

Tusind tak for de fine forslag allesammen! Det endte med at blive den her: http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1215

Den er også rigtig sød.

Anmeld

21. september 2012

Tullepigen90

Tak, det synes jeg også! Og også tak for forslag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.