Jeg er blevet blogger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Majobitten

Ja, som overskriften lyder, så er jeg blevet blogger.

Jeg håber I har lyst til at tage et kig på min blog

ontheshelvesbymajbritt.blogspot.dk

Jeg blogger om mode, DIY projekt og opskrifter samt spændende ting fra min hverdag. Bloggen har udvidelses muligheder, når bryllup og børn kommer til at fulde min hverdag.

Jeg har kun været i gang i ca 3 uger, men er ganske godt tilfreds med resultatet.

Har du lyst, så findes bloggen også på facebook. Like siden og få opdateringer, når jeg skriver noget nyt.

Facebook

Jeg håber, I vil synes om den

/Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

FamilenStorm

Majobitten skriver:

Ja, som overskriften lyder, så er jeg blevet blogger.

Jeg håber I har lyst til at tage et kig på min blog

ontheshelvesbymajbritt.blogspot.dk

Jeg blogger om mode, DIY projekt og opskrifter samt spændende ting fra min hverdag. Bloggen har udvidelses muligheder, når bryllup og børn kommer til at fulde min hverdag.

Jeg har kun været i gang i ca 3 uger, men er ganske godt tilfreds med resultatet.

Har du lyst, så findes bloggen også på facebook. Like siden og få opdateringer, når jeg skriver noget nyt.

Facebook

Jeg håber, I vil synes om den

/Majbritt

Opper den lige for dig

Har selv tit tænkt på det blogliv, men kan ærlig slet ikke se hvornår jeg skulle få skrevet noget ned.. Lige nu er der bare lidt for meget at se til..

Men held og lykke med dit "bloggeri" eller hvad man siger.. Håber der er mange der vil læse om det du laver

Anmeld

22. september 2012

Majobitten

tak for din søde kommentar 

jeg synes heller ikke at jeg har haft så meget tid på det sidste, men får alligevel skrevet lidt.

hvis du har lyst og mod på det, er det bare om at springe ud i det. der er jo ingen der siger at man skal blogge hver dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.