Første skud taget ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Velkommen i stikker-klubben 

Det er vildt spændende endelig at komme igang, og for mig var det slet ikke så slemt at stikke mig selv. Jeg skulle bare lige over det. Hvordan var det for dig?

Jeg håber, at hormonerne virker godt på dig 

Jo tak

Man skal jo altid lige over det første stik .. Men sjovt nok så går jeg faktisk bare og glæder mig til næste gang jeg skal stikke mig .. Lidt underligt .. Ved det godt, men så føler vi at vi er et skridt videre mod målet

Håber jeg også er godt nok spændt på mandag og se om de kan se der er sket noget ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Putomanen

Viventerdig skriver:

Jo tak

Man skal jo altid lige over det første stik .. Men sjovt nok så går jeg faktisk bare og glæder mig til næste gang jeg skal stikke mig .. Lidt underligt .. Ved det godt, men så føler vi at vi er et skridt videre mod målet

Håber jeg også er godt nok spændt på mandag og se om de kan se der er sket noget ?!

Det er meget grænseoverskridende, første gang man skal stikke sig selv. Men det bliver hurtigt vane. Jeg glædede mig også i starten til at stikke mig næste gang, da det betyder fremskridt.

Hormonerne plejer hurtigt at have en effekt på kroppen, så mon ikke du kan se en masse på mandag  Jeg har altid synes det er vildt interessant at følge med i scanningerne og det de ser 

Anmeld

21. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Det er meget grænseoverskridende, første gang man skal stikke sig selv. Men det bliver hurtigt vane. Jeg glædede mig også i starten til at stikke mig næste gang, da det betyder fremskridt.

Hormonerne plejer hurtigt at have en effekt på kroppen, så mon ikke du kan se en masse på mandag  Jeg har altid synes det er vildt interessant at følge med i scanningerne og det de ser 

Ja, nemlig.. Men syntes slet ikke det gør ondt.. Svider kun en smugle efter det er stukket i huden Hvilket hormoner tager du?

jeg håber jeg tager imod dem i hvert fald, men hvorfor skulle jeg ikke det

Ja, det jo en hel rejse man kan følge med på Heheh... Glæder mig til den er fulgt til dørs

Anmeld

21. september 2012

Putomanen

Viventerdig skriver:

Ja, nemlig.. Men syntes slet ikke det gør ondt.. Svider kun en smugle efter det er stukket i huden Hvilket hormoner tager du?

jeg håber jeg tager imod dem i hvert fald, men hvorfor skulle jeg ikke det

Ja, det jo en hel rejse man kan følge med på Heheh... Glæder mig til den er fulgt til dørs

Af hormoner har jeg prøvet Puregon, Elonva og Menopur. Men jeg har også været igennem en del forsøg. Lige nu venter jeg på resultatet af det 4. forsøg 

Anmeld

21. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Af hormoner har jeg prøvet Puregon, Elonva og Menopur. Men jeg har også været igennem en del forsøg. Lige nu venter jeg på resultatet af det 4. forsøg 

Det var da også en mundfuld .. Håber det lykkedes i det her forsøg så

Anmeld

21. september 2012

Putomanen

Viventerdig skriver:

Det var da også en mundfuld .. Håber det lykkedes i det her forsøg så

Mange tak  Så håber jeg at du følger lige i kølvandet på mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.