Mon jeg er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

Hej jer dejlige piger derude.. Da vi holder PB hemmeligt, så vi undgår "pres" udefra

Jeg min mens for halvanden uge siden, den var ikke sig selv, varigheden var mindre og var ikke så kraftig.

Tog en test den var negativ

MEN, har en voldsom kvalme, er såååh træt, MEGET mere end normalt.

Jeg har en stikkende snurrende/ brændende  fornemmelse i underlivet, føler jeg har en tampon der sidder oppe og skal tisse meget, er blevet tjekket for om det er blære betændelse, der var ikke rigtig noget.. Fortalte lægen om projekt baby, men at testen var negativ, lægen kommentar var: mmmm ja okay..

Kan jeg mon være gravid, og det bare er for tidligt og se endnu.. ??

for den er der nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej jer dejlige piger derude.. Da vi holder PB hemmeligt, så vi undgår "pres" udefra

Jeg min mens for halvanden uge siden, den var ikke sig selv, varigheden var mindre og var ikke så kraftig.

Jeg har en stikkende snurrende/ brændende  fornemmelse i underlivet, føler jeg har en tampon der sidder oppe og skal tisse meget, er blevet tjekket for om det er blære betændelse, der var ikke rigtig noget.. Fortalte lægen om projekt baby, men at testen var negativ, lægen kommentar var: mmmm ja okay..

for den er der nu..

Hmm det er svært at sige. Der er jo nogle som har mens, selv om de er gravide. Men hvis testen er negativ.. Nogle tester jo første sent positiv..

Er du lige stoppe på fx. p-piller? For det kan jo også give graviditetssymptomer? 

Men held og lykke skal du hvert fald have  

Anmeld

21. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

for den er der nu..

Du har en teoretisk chance for at være gravid. Ja.

Men halløj: Negativ test OG mens = Ikke gravid.

Jeg ved godt, at mange har en anden historie. Men statistisk er det altså meget få.

Jeg skriver det her til dig, da jeg selv - meget nemt - får babykuller og tror, at hmm - måske - måske- måske - det ku' jo være.. - Og så googler man løs, og finder alle mulige historier, der bakker op om ens ønsker.

Hold da fast, hvor jeg kender det.

Håber da, du kan have ret, men 

jeg  også for, at I får lavet en baby i denne periode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.