Et farvel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.410 visninger
40 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

Blot brug for at få det ud!

Kære elskede pindsvin. Jeg elsker dig så højt. Du har gjort mig så lykkelig og været der igennem de største tab i mit liv og du har givet mig den største gave i livet?
Jeg vidste ikke du var ulykkelig. Det gør mig så ked at jeg ikke så det, ikke mærkede det. Undskyld. Jeg var så fokuseret på målet-fremtiden at jeg mistede dig i nuet. 
Du er det skønneste menneske jeg har kendt og den eneste der har kunnet skræmme mig så meget, fordi jeg altid har følt du var lige på nippet til at forsvinde.
Jeg savner dig, dine kram, din duft, dine kys og det at være tæt på dig. Du har aldrig rigtig været min, men i ny og næ føles det som om du var. Jeg har aldrig elsket som jeg elsker dig. Det er så hårdt at sige farvel.
Jeg er slet ikke klar.
Jeg kigge på vores søn og ved at vi 2 har skabt noget unikt.
Han er min evige på mindelse om mit tab. Jeg skal nok passe på ham og han vil altid få at vide om os og den gang vi var en familie.
Jeg håber du bliver lykkelig. Jeg vil ikke kunne bære at du ikke er.
samtidig smerter det mig at jeg er udelukket fra dit liv.
Pas nu på dig selv. 
Farvel pindsvin. Tusind kys til dig din Pusling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

bøllen

Øv hvor gør det ondt og læse Føler med dig. Kan slet ikke forestille mig hvordan du har det - Håber du kommer godt videre når du er klar

Anmeld

20. september 2012

Barbamama

Puha....av mit hjerte..... det er meget smukt skrevet!

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

20. september 2012

Anonym trådstarter

Bøllen skriver:

Øv hvor gør det ondt og læse Føler med dig. Kan slet ikke forestille mig hvordan du har det - Håber du kommer godt videre når du er klar

Mange tak.

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Barbamama skriver:

Puha....av mit hjerte..... det er meget smukt skrevet!

Mange tak.

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Tak

Anmeld

20. september 2012

Barbamama

Anonym skriver:

Mange tak.

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Barbamama skriver:

Tak

Anmeld

20. september 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Blot brug for at få det ud!

Kære elskede pindsvin. Jeg elsker dig så højt. Du har gjort mig så lykkelig og været der igennem de største tab i mit liv og du har givet mig den største gave i livet?
Jeg vidste ikke du var ulykkelig. Det gør mig så ked at jeg ikke så det, ikke mærkede det. Undskyld. Jeg var så fokuseret på målet-fremtiden at jeg mistede dig i nuet. 
Du er det skønneste menneske jeg har kendt og den eneste der har kunnet skræmme mig så meget, fordi jeg altid har følt du var lige på nippet til at forsvinde.
Jeg savner dig, dine kram, din duft, dine kys og det at være tæt på dig. Du har aldrig rigtig været min, men i ny og næ føles det som om du var. Jeg har aldrig elsket som jeg elsker dig. Det er så hårdt at sige farvel.
Jeg er slet ikke klar.
Jeg kigge på vores søn og ved at vi 2 har skabt noget unikt.
Han er min evige på mindelse om mit tab. Jeg skal nok passe på ham og han vil altid få at vide om os og den gang vi var en familie.
Jeg håber du bliver lykkelig. Jeg vil ikke kunne bære at du ikke er.
samtidig smerter det mig at jeg er udelukket fra dit liv.
Pas nu på dig selv. 
Farvel pindsvin. Tusind kys til dig din Pusling

Sig til hvis du får brug for et til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.