Hvad str vinterjakke ville i vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Loa

Jeg jeg overvejede at købe en vinterjakke til isabella på nettet, men er det dumt? Bør man prøve jakken på hende inden?

Hun er i en 92, nu men lige på vej over i en 98. (Hun passer det meste 92 men body'er begynder så småt at virke lidt små i det, til hende)

Tror i jeg skal købe jakken i 98, eller større endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Christina.78

Ville måske overveje en 98 til hende..der skal immervæk lidt tøj indenunder..men igen- det afhænger jo også af mærket..

Her går vi efter en 98 (tror jeg), for Cecilie er i 92 nu og enkelte stykker er 98..

Anmeld

20. september 2012

Loa

Christina.78 skriver:

Ville måske overveje en 98 til hende..der skal immervæk lidt tøj indenunder..men igen- det afhænger jo også af mærket..

Her går vi efter en 98 (tror jeg), for Cecilie er i 92 nu og enkelte stykker er 98..

Ok, jeg blev bare i tvivl om man skulle et nummer op endnu. Men 98 burde måske være nok.

Anmeld

20. september 2012

Bebsesmoar

Jeg har samme problem!! Min er 6 mdr men det tøj jeg kommer ham i er str 80/86,alt andet sidder stramt,så hvilken str køber man så den ikke er for stor og ikke for lille?? Det er jo ikke unormalt med skodvejr i DK indtil starten af foråret 2013 jo!! 

Anmeld

20. september 2012

Christina.78

Loa skriver:

Ok, jeg blev bare i tvivl om man skulle et nummer op endnu. Men 98 burde måske være nok.

Afhænger jo også meget af dit barn selvfølgelig..hun har en fra sidste år fra Name It i 92 som hun passer udemærket men synes hun skal have endnu en bare i 98

Anmeld

20. september 2012

foto på lærred

Jeg synes der er stor forskel på de forskelige mærker i forhold til størrelse. Jeg ville købe en jakke i butiken og lade ham prøve den. Med mindre du kan sende jakken retur uden omkostninger hvis du køber den på nettet.

Anmeld

20. september 2012

Mussen2

Jeg villectage str 98 som udgangspunkt, men nogle mærker er stre eller små. Så googel evt mærket om det er stort eller småt

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Jeg villectage str 98 som udgangspunkt, men nogle mærker er stre eller små. Så googel evt mærket om det er stort eller småt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.