Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Grunden til at jeg er anonym er, at der ikke er andre der lige skal vide det her før vi er helt sikre så er der nogen der genkender mig så SSSSSHHHHH
Min mand og jeg skulle/skal begynde pb 2 efter næste mens som (nu forhåbentlig IKKE) kommer sidst i denne måned. Jeg have ÆL d.12.-14. Sep. ca. og vi havde sex omkring de dage. Vi har indtil nu i et år brugt kondom men fristelsen til at lade være med at bruge det denne måned har simpelthen været for stor. Så vi har 1 gang (tror det var d.13. først kommet det på midt i sexen og den anden gang (tror det var d.15. eller 16. Sep.) gjorde vi det samme men denne gang kunne vi se (og min mand mærke) at der nåede at komme presæd ud inden vi kom gummiet på.
Først var jeg faktisk lidt bekymret for det var jo først næste måned vi skulle smide regnfrakken men nu håber jeg faktisk helt vildt på at den er der. Grunden til at vi skulle vente til næste måned er, at jeg liiiige skulle nå at afslutte min uddannelse til juni næste år men har så i dag fundet ud af, at jeg faktisk skal aflevere min bachelor til maj næste år og "blot" op og forsvare den sidst i juni næste år. Så nu vil det jo absolut ikke gøre noget, hvis jeg var gravid nu
Inden jeg havde regnet mig frem til at dette synes jeg faktisk jeg havde/har lidt symp. på at kunne være gravid: Murren i underlivet af og til, stikken i underlivet af og til, er mere træt (og sulten) og så synes jeg mit tis lugter anderledes. Så nu sidder jeg og ønsker der var en måde man kunne finde ud af det på MEGET før tid for efter beregningerne så (hvis jeg er gravid) skulle jeg være 3+0 i dag.
Men nu må vi se... er den der er jeg viiiildt glad og er den ikke.. jamen så kommer den nok næste måned
Tak fordi I læste med så langt og undskyld det blev så langt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Grunden til at jeg er anonym er, at der ikke er andre der lige skal vide det her før vi er helt sikre så er der nogen der genkender mig så SSSSSHHHHH Min mand og jeg skulle/skal begynde pb 2 efter næste mens som (nu forhåbentlig IKKE) kommer sidst i denne måned. Jeg have ÆL d.12.-14. Sep. ca. og vi havde sex omkring de dage. Vi har indtil nu i et år brugt kondom men fristelsen til at lade være med at bruge det denne måned har simpelthen været for stor. Så vi har 1 gang (tror det var d.13. først kommet det på midt i sexen og den anden gang (tror det var d.15. eller 16. Sep.) gjorde vi det samme men denne gang kunne vi se (og min mand mærke) at der nåede at komme presæd ud inden vi kom gummiet på. Først var jeg faktisk lidt bekymret for det var jo først næste måned vi skulle smide regnfrakken men nu håber jeg faktisk helt vildt på at den er der. Grunden til at vi skulle vente til næste måned er, at jeg liiiige skulle nå at afslutte min uddannelse til juni næste år men har så i dag fundet ud af, at jeg faktisk skal aflevere min bachelor til maj næste år og "blot" op og forsvare den sidst i juni næste år. Så nu vil det jo absolut ikke gøre noget, hvis jeg var gravid nu Inden jeg havde regnet mig frem til at dette synes jeg faktisk jeg havde/har lidt symp. på at kunne være gravid: Murren i underlivet af og til, stikken i underlivet af og til, er mere træt (og sulten) og så synes jeg mit tis lugter anderledes. Så nu sidder jeg og ønsker der var en måde man kunne finde ud af det på MEGET før tid for efter beregningerne så (hvis jeg er gravid) skulle jeg være 3+0 i dag. Men nu må vi se... er den der er jeg viiiildt glad og er den ikke.. jamen så kommer den nok næste måned Tak fordi I læste med så langt og undskyld det blev så langt
jamen så vil jeg da krydse fingre for at du om en lille uge står med to fine streger
Tusind tak skal du have
Taaak
også for dig, ville da være fedt hvis den var der så hurtigt
Det ville være SÅ vidunderligt Men vi har jo intet gjort for det
tusind tak det skal jeg nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128