tur til sverige - hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Lærke20.08.2011

hej alle,

manden og jeg står og skal ha en lille miniferie til sverige om et par uger - 5 dage på en ødegård, lidt ala "hjortelorte" reklamen..

har nogen af jer kenskab til sverige ? hvad skal vi se ?? hvor skal vi køre hen ?? vi skal mødes med nogen venner i byen vernamo, nogen som kender den ny ?? synes ikke rigtig jeg kan finde noget på google så er brugbart.

hjælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Lærke20.08.2011

ingen som kender til sverige ??

Anmeld

20. september 2012

serinasmor

Lærke20.08.2011 skriver:

hej alle,

manden og jeg står og skal ha en lille miniferie til sverige om et par uger - 5 dage på en ødegård, lidt ala "hjortelorte" reklamen..

har nogen af jer kenskab til sverige ? hvad skal vi se ?? hvor skal vi køre hen ?? vi skal mødes med nogen venner i byen vernamo, nogen som kender den ny ?? synes ikke rigtig jeg kan finde noget på google så er brugbart.

hjælp!!

Sverige er et meget stort land ... det ville nok hjælpe med et navn på en større by i nærheden

Anmeld

20. september 2012

serinasmor

Med eller uden børn ? ... google maps fortæller der ligger en nationalpark i nærheden .. det var måske en idé .... synes umiddelbart heller ikke det ligger for langt fra Pippi land / Astrid lindgrens verden ... et must for børn mellem 4 og 10

Anmeld

21. september 2012

Lærke20.08.2011

det er uden barn _ kun mor & far ferie :-)

national park, det lyder da meget spændende - jeg må selv prøve at google lidt, jeg er bare ikke nogen ørn..

kom gerne mere flere forslag piger.

Anmeld

21. september 2012

Vidunderligeunger

Det eneste I skal se er hinandens øjne 

vi skal selv på ødegårdsferie til nytår med børnene, men vi skal lave NON!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.