Har en følelse af at min kæreste heller vil være på arbejde end og være sammen med os
Da vores yngste skulle fødes, kom han 10 minutter inden jeg fik presseveer, fordi han lige skulle blive færdig. Havde ringet til ham 4 gange for at sige jeg havde brug for ham nu.. (hjemmefødsel)
Og da vores ældste fyldte 3 år, valgte han at tage arbejde selvom jeg havde sagt jeg gerne ville have ham hjemme så vi kunne tage på udflugt. (Han har selv skrevet sig på til det og det var en lørdag)
Og her i går fortalte han mig så, at jeg skulle aflyse de bestillinger jeg havde lavet til vores 6 års dag. (Havde bestilt bord på resturant, og biografbilletter og børnepasning), fordi at den dag skulle han altså til julefrokost med sit arbejde.
Skal lige siges han har 1 fuldtidsarbejde, 1 deltidsarbejde og nu overvejer et deltidsarbejde mere.... (Og det er ikke fordi vi mangler penge)
Føler bare at han ikke har lyst til og være sammen med os. 
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg andet end jeg lige havde brug for at komme ud md det. (Er anonym, da jeg ikke er sikker på nogle af vores familiemedlemer er her inde)
Anmeld