Er lidt ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.411 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

Har en følelse af at min kæreste heller vil være på arbejde end og være sammen med os

Da vores yngste skulle fødes, kom han 10 minutter inden jeg fik presseveer, fordi han lige skulle blive færdig. Havde ringet til ham 4 gange for at sige jeg havde brug for ham nu.. (hjemmefødsel)

Og da vores ældste fyldte 3 år, valgte han at tage arbejde selvom jeg havde sagt jeg gerne ville have ham hjemme så vi kunne tage på udflugt. (Han har selv skrevet sig på til det og det var en lørdag)

Og her i går fortalte han mig så, at jeg skulle aflyse de bestillinger jeg havde lavet til vores 6 års dag. (Havde bestilt bord på resturant, og biografbilletter og børnepasning), fordi at den dag skulle han altså til julefrokost med sit arbejde.

Skal lige siges han har 1 fuldtidsarbejde, 1 deltidsarbejde og nu overvejer et deltidsarbejde mere.... (Og det er ikke fordi vi mangler penge)

Føler bare at han ikke har lyst til og være sammen med os.

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg andet end jeg lige havde brug for at komme ud md det. (Er anonym, da jeg ikke er sikker på nogle af vores familiemedlemer er her inde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

TeamRocket

Han lyder lidt som en arbejdsnarkoman. Hvis min mand var sådan, altså ligeglad med mig og vores børn, tror jeg ærligtalt ikke jeg gad spilde min tid på ham. Jeg vil sgu være første prioritet!

Anmeld

20. september 2012

Mettefpigen

Har du sagt noget til ham? Og sat foden i døren?....

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Har en følelse af at min kæreste heller vil være på arbejde end og være sammen med os

Da vores yngste skulle fødes, kom han 10 minutter inden jeg fik presseveer, fordi han lige skulle blive færdig. Havde ringet til ham 4 gange for at sige jeg havde brug for ham nu.. (hjemmefødsel)

Og da vores ældste fyldte 3 år, valgte han at tage arbejde selvom jeg havde sagt jeg gerne ville have ham hjemme så vi kunne tage på udflugt. (Han har selv skrevet sig på til det og det var en lørdag)

Og her i går fortalte han mig så, at jeg skulle aflyse de bestillinger jeg havde lavet til vores 6 års dag. (Havde bestilt bord på resturant, og biografbilletter og børnepasning), fordi at den dag skulle han altså til julefrokost med sit arbejde.

Skal lige siges han har 1 fuldtidsarbejde, 1 deltidsarbejde og nu overvejer et deltidsarbejde mere.... (Og det er ikke fordi vi mangler penge)

Føler bare at han ikke har lyst til og være sammen med os.

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg andet end jeg lige havde brug for at komme ud md det. (Er anonym, da jeg ikke er sikker på nogle af vores familiemedlemer er her inde)

har du snakket med din kæreste om det?

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Han lyder lidt som en arbejdsnarkoman. Hvis min mand var sådan, altså ligeglad med mig og vores børn, tror jeg ærligtalt ikke jeg gad spilde min tid på ham. Jeg vil sgu være første prioritet!

jeg havde også overvejet og gå fra ham, men har bare stærkt på fornemmelsen, at hvis jeg går fra ham, fortryder jeg det.

Desuden er vi lige flyttet, og det er for dyrt til at jeg kan bo i det alene. (Det samme gælder ham)

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Har du sagt noget til ham? Og sat foden i døren?....

Jeg har sagt det til ham, mange gange, så er han endten blevet vred, og siger jeg klister for meget eller også begynder han og græde, og siger han nok skal ændre det, men synes bare ikke der sker noget!!!

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

har du snakket med din kæreste om det?

Jeg har sagt det til ham, mange gange, så er han endten blevet vred, og siger jeg klister for meget eller også begynder han og græde, og siger han nok skal ændre det, men synes bare ikke der sker noget!!!

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Skal lige siges, at disse ting jeg skriver er ting der er sket inde for de sidste 5 måneder... Han var også sådan før, bare i en del mindre grad.

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

det ku godt lyde til han er arbejdsnarkoman - dvs det ikke fordi han ikke VIL være sammen med jer, han er simpelthen 'bare' afhænging af at arbejde! kan være i skal søge noget hjælp til ham

Anmeld

20. september 2012

Bebsesmoar

1) Du ser ham aldrig,2) han priotere alt andet end jer,3) så hvorfor er det liiige du spilder din tid på sådan et menneske? 4) En julefrokost halloooo!! 5) Stive kollegaere,er det vigtigere end familien? I hans øjne er det,så nu må du afgøre hvad der er vigtigst for dig: At sidde på baby og græde,eller vise den skovl hvor skabet skal stå!! Ej helt ærligt,det er seriøst så lavt at du står med alle de planer ,alt den glæde for den dato og børnepasning er ikke altid lige let at skaffe, oooog når du ikke ser ham mere end den smule der, så betød den her dag sikkert uendelig meget for dig,og det pisser han på!! Jeg får helt lyst til at kramme dig!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.