MarieMor skriver:
Jeg tænkte at denne tråd kunne være en inspirationstråd til når man gerne vil give en gave som bare lige skal være lidt mere speciel...
Så hvad er den mest personlige , fantastiske eller bare aller bedste gave i har givet/fået ? Prisen er underordnet 
Den bedste gave jeg har givet til min mand. Var nok da han blev 40.
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle købe. Ville gerne give ham noget meget specielt og personligt lige til ham.
Han er stor fan og samler af ALT med duran duran. Så det ville jeg gerne købe noget til ham med dem. Men det er så svært for han har ALT og så er det noget med at finde en udgave af en cd som han ikke har. Så det opgav jeg hurtigt. Men tog en tur i stereo studie, for at se om de skulle havde noget. Det havde de selvfølgelig ikke.
MEN lige på vej ud af døren ser jeg en stor samler box med depeche mode af deres seneste album. Som han også er stor fan af

Han fik det sammen med en kæde med hans stjernetegn . Han blev rigtig glad og høre stadig cdér meget:-)
Det bedste jeg har fået er mit kørekort som min mand hemmeligt havde meldt mig til:-):-)
Anmeld