Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har seriøst lyst til at se gyserfilm idag Men kan ikke lige komme på nogen jeg ikke har set..
Har i tøser ikke nogen rigtig uhyggelige og klamme film manden og jeg lige skulle se idag..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uh jeg er jo en sucker efter gyserfilm XD
Hvad er du ude efter? Psykologisk, splat, en god historie?
Puha ja hvor skal jeg begynde.
1408
Hjemsøgt the haunting In connecticut
30 days of night
Paranormal activity 1-3
Der er sku så mange gode
Tanze85 skriver: Har seriøst lyst til at se gyserfilm idag Men kan ikke lige komme på nogen jeg ikke har set.. Har i tøser ikke nogen rigtig uhyggelige og klamme film manden og jeg lige skulle se idag..?
Underskøn skriver: Uh jeg er jo en sucker efter gyserfilm XD Hvad er du ude efter? Psykologisk, splat, en god historie?
Uhh jamen tænker lidt noget psykologisk det kan vi godt lide begge to og osse en god historie er velkommen.. Men kan godt lide at få nogen chok og at filmen ikke er forudsigelig..
ekebiv skriver: The grudge og Paranormal activity er mine favoritter :-)
The grudge og Paranormal activity er mine favoritter :-)
Dem har vi set, men tak for svaret Søger lidt noget nyt vi ikke har set før..
simone-baby93 skriver: Puha ja hvor skal jeg begynde. 1408 Hjemsøgt the haunting In connecticut 30 days of night Paranormal activity 1-3 Der er sku så mange gode
Tak for ideerne, må lige tjekke et par af dem ud
ondskabens hotel
Tanze85 skriver: Uhh jamen tænker lidt noget psykologisk det kan vi godt lide begge to og osse en god historie er velkommen.. Men kan godt lide at få nogen chok og at filmen ikke er forudsigelig..
Så må jeg slå et slag for Frailty.. Ellers er der jo shutter (japansk) eller misery..?
Ellers kan The skelenton key og ondskabens øjne vel altid klare et godt gensyn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128