Hej Igen !
Ja hun trives fint kan jeg se, hun er en lang pige og ligger i m idten vægtmæssigt.
Det bekymrer mig med hendes afføring, når hun er brystbarn skal hun ikke have så hård mave at derkommer rifter. deter yderst smertefuldt at ahve en rift i endetarmen, giver du hende laktulose fats? Hvis nej, mener jeg det er en god ide at forsøge med dette.
Deter en god ting at hun sover let og ubesværet om dagen.
Efter den sidste dagslur kan i med fordel enten give hende masser af kropskontakt ved at have hende i slynge eller bæresele, Hun skal mærke jer rigtig meget.Hun skal ikke ligge og lege, men være i jeres hænder, så kan I lege sammen.
Når hun har spist og skal puttes, trro jeg en gang babymassage med en dejlig olie, i et varmt rum, vil være godt for hende,Det giver afslapning og ro i kroppen, samt masser af nærvær,
Slut af med et bad,
Når hun skal sove, s.æt noget blid musik på, en god ide er at svøbe hende ind i en stofble,så hendes arme er nede langs kroppen.
Bliv der med en fast kærlig hånd på brystet og messe med ord som i plejer. Vent til hun er nede i den dybe søvn, førend I går ud, hold jer i nærheden hvis hun vågner, er i der meget hurtigt så hun ikke kører op. Hun skal genvinde sin trygehed.
Hun må gerne brokke lidt, hvis hun græder meget så svøb hende i dynen og vug hende blidt.
Håber dette kan hjælpe på hen des lyst til at sove.
Nuer det week end, hav hende så meget som muligt tæt ind til jeres krop,så hun får kropskontakt i rigelige mængder.
Skriv gerne igen.hvis derer noget du vil have uddybet.
Tro på det vis ro , kærligehd og trygehd , når I putter, så det smitter af på hende.
Rigtig god week end, og held og lykke med søvn projektet.og emd hende
Varme hilsner
Lisbeth Jess