pcoramt skriver:
Hej allesammen..
For snart 1,5 år siden fik jeg konstateret PCO. Jeg har lige siden kæmpet med lange vente tider, og er nu endelig kommet i Pergotime behandling
jeg har været på Pergotime i 2 måneder nu.I den første måneddrik jeg at vide, jeg skulle teste med æl og så på 24 og 27 cyklus dag have taget blodprøve. Svaret på både æl og blodprøve var positivt. Jeg Var lykkelig! Desværre var der ikke held med graviditet.. Nu har jeg igen haft ægløsning, og må vente med at teste til d.2 oktober.. Så jeg har brug for at få dulmet mine spændte nerver.. Er der nogen der ved hvor stor vores chance er denne gang? Vi har haft samleje flere gange før,under og efter æl.
Knus en meget utålmodig ung kvinde..
Der er jo ingen der kan svare dig på om det lykkedes for jer denne gang.
Med det sagt, så skulle muligheden for graviditet være der, eftersom i har sexet omkring ÆL

Håber heldet er med jer

Noget helt andet, så vil jeg sige du skal slappe lidt af og tage den med ro og som det kommer

Jeg ved godt det kan være utrolig svært, men tro mig jeg har også været der (vi har prøvet i 16 mdr og skal starte i behandling nu) og det hjælper virkelig ikke at man hele tiden tænker over det.

Det vil også give dig en helt anden ro, hvis du prøve at fokusere på nogle andre ting.
Anmeld