pcoramt skriver:
Hej allesammen..
For snart 1,5 år siden fik jeg konstateret PCO. Jeg har lige siden kæmpet med lange vente tider, og er nu endelig kommet i Pergotime behandling
jeg har været på Pergotime i 2 måneder nu.I den første måneddrik jeg at vide, jeg skulle teste med æl og så på 24 og 27 cyklus dag have taget blodprøve. Svaret på både æl og blodprøve var positivt. Jeg Var lykkelig! Desværre var der ikke held med graviditet.. Nu har jeg igen haft ægløsning, og må vente med at teste til d.2 oktober.. Så jeg har brug for at få dulmet mine spændte nerver.. Er der nogen der ved hvor stor vores chance er denne gang? Vi har haft samleje flere gange før,under og efter æl.
Knus en meget utålmodig ung kvinde..
Puha .. altså man kan jo aldrig sige hvor store chancerne er når man er i behandling.. nogle virker det på med det samme andre må kæmpe i mange forsøg før det lykkes...
ville ikke gå forbi du uden at svare..
Jeg har selv Pco, været igennem 5 Spontane aborter men denne gang blev spiren siddende og jeg har termin om 5 uger..
jeg var "ikke" i behandling jeg fik metformin imod Pcoen og tabte mig 14 kg og bingo så var den der.. 

held og lykke med projektet..
Anmeld