Hvilket fortøj har i til efterårs/vintergarderoben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Mussen2

Hvilke fodtøj har jeres børn på sådan en dag som i dag? Synes læskoene er lidt kolde, bliver let våde og er ved at være helt slidt ned efter en sæson i børnehaven men vintersrøvlerne er for varme er de ikke?
Og hvad bruger i af sko/støvler til dem i løbet af efterår vinter?
Kan man nøjes med røjsere og vinterstøvler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

meem

Mussen2 skriver:

Hvilke fodtøj har jeres børn på sådan en dag som i dag? Synes læskoene er lidt kolde, bliver let våde og er ved at være helt slidt ned efter en sæson i børnehaven men vintersrøvlerne er for varme er de ikke?

Min datter har bare gummistøvler på idag

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Hun bruger nogle sneakers fra Puma i tiden og gummistøvler

Anmeld

20. september 2012

Mussen2

Min datter har bare gummistøvler på idag

DeM havde jeg glemt i dag! heldigvis kunne hun låne i børnehaven. Men er gummistøvler ikke lidt kolde og bliver klamme hvis det er varmt, eller er det bare mig

Anmeld

20. september 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

Hun bruger nogle sneakers fra Puma i tiden og gummistøvler

Ja, det er lidt sådan in between sko/støvler. De der sneaks er de vandtætte. Går din datter i børnehave? For synes dælme det er hårdt ved fodtøjet

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Ja, det er lidt sådan in between sko/støvler. De der sneaks er de vandtætte. Går din datter i børnehave? For synes dælme det er hårdt ved fodtøjet

Ja de er vandtætte til en vis grad Hun går ikke i børnehave før til december, men ved hun har dem på ude hver dag og også hjemme. Tror de kan holde til lidt af hvert

Anmeld

20. september 2012

HeXeri

Mussen2 skriver:

Lige nu har han gummistøvler på med sål i og en god tyk strømpe.
Når nattefrosten så begynder at bide får han de der halvstøvler på med to velcro-bånd over. Af tøj har han en vindtæt jakke på og så har jeg fundet efterårstøjet fra (Uldne trøjer, bukser med for, langærmede bodys) men han får ikke termotøj på endnu, det synes jeg slet ikke der er koldt nok til. Så det er regnbukser ud over på de våde dage og kolde morgner.

Vintertøjet, termotøj, store støvler bliver først hevet frem i november-december-januar alt efter hvornår sneen begynder at komme. Jeg vil helst ikke pakke ham for meget ind for tidligt

Anmeld

20. september 2012

Mussen2

HeXeri skriver:

Lige nu har han gummistøvler på med sål i og en god tyk strømpe.
Når nattefrosten så begynder at bide får han de der halvstøvler på med to velcro-bånd over. Af tøj har han en vindtæt jakke på og så har jeg fundet efterårstøjet fra (Uldne trøjer, bukser med for, langærmede bodys) men han får ikke termotøj på endnu, det synes jeg slet ikke der er koldt nok til. Så det er regnbukser ud over på de våde dage og kolde morgner.

Vintertøjet, termotøj, store støvler bliver først hevet frem i november-december-januar alt efter hvornår sneen begynder at komme. Jeg vil helst ikke pakke ham for meget ind for tidligt

Hvad er det for nogle halvstøvler?

Anmeld

20. september 2012

meem

Mussen2 skriver:

DeM havde jeg glemt i dag! heldigvis kunne hun låne i børnehaven. Men er gummistøvler ikke lidt kolde og bliver klamme hvis det er varmt, eller er det bare mig

Der ligger altid et par varme sokker i hende taske hun har med i børnehaven.. så må hun ha dem på også.. Emilie elsker at gå i gummistøvler så jeg tror bare hun nyder at hun "må" nu

Anmeld

20. september 2012

HeXeri

Mussen2 skriver:

Hvad er det for nogle halvstøvler?

Googlede det lige - jeg er virkelig dårlig til at forklare mig

http://heppo.dk/bornesko/lave-stovler/cobra-velco-gtx-113534-0080

Det er ikke lige præcis dem, men det er den stil jeg går efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.