Anbefal regntøj til børnehave barn 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.315 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Mussen2

Hvad har i af erfaringer? Overvjer at købe fra Termoland, da jeg alligevel skal have bestilt termotøj derfra. Men kender ikke til kvaliteten af regnrøjet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mussen2 skriver:

Hvad har i af erfaringer? Overvjer at købe fra Termoland, da jeg alligevel skal have bestilt termotøj derfra. Men kender ikke til kvaliteten af regnrøjet?

Min datter har et alm sæt regntøj fra Celavi og et sæt termoregntøj fra Tøj og Sko.

Begge dele er rigtig gode og har holdt hende tør her i september

Anmeld

22. september 2012

Alexander&Lærke

Kender det ikke mærket, men jeg sværver til regntøj fra ticket to heaven vi er igang med det 3 sæt, syntes det er super kvalitet som bare holder....  

Anmeld

22. september 2012

Tip!

Jeg har haft købt det fra tøj og sko til små penge for et sæt, men lige nu har min søn et sæt fra Hummel..

Begge dele har holdt ham tørt..

Anmeld

22. september 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mussen2 skriver:

Termoland er det bedste sted med regntøj og termotøj- ever !!!!!
Jeg havde desværre ikke pengene da hun manglede herhjemme, så hun har fået discount tøj nu :s Ticket regntøj fra babysam og termotøj fra sports outlet.. (Indtil videre holder det nu rigtig godt, min går nemlig i skovbørnehave) men jeg savner virkelig tøjet fra termoland, det holder bare til ALT. Selv nogle af det sær mine små søskende havde på for en 6-9 år siden, har jeg fået hjem og der er kun lidt, meget lidt, slidtage på.

Anmeld

23. september 2012

Mussen2

LouiseVous skriver:

Termoland er det bedste sted med regntøj og termotøj- ever !!!!!
Jeg havde desværre ikke pengene da hun manglede herhjemme, så hun har fået discount tøj nu :s Ticket regntøj fra babysam og termotøj fra sports outlet.. (Indtil videre holder det nu rigtig godt, min går nemlig i skovbørnehave) men jeg savner virkelig tøjet fra termoland, det holder bare til ALT. Selv nogle af det sær mine små søskende havde på for en 6-9 år siden, har jeg fået hjem og der er kun lidt, meget lidt, slidtage på.

Tusidn tak for svar. Kender res termotøj og er helt enig med dig. Det var rart at høre du har samme erfaring med regntøjet

Anmeld

23. september 2012

Lone Jakobsen

jeg har købt både termotøj og regntøj i bilka i år.

Anmeld

23. september 2012

Mussen2

Lone Jakobsen skriver:

jeg har købt både termotøj og regntøj i bilka i år.

Det hun har er fra Føtex og jeg synes ikke termotøjet når termolnds til sokkeholderne. Det er dtift synes jeg.

Regntøjet er svær at bedømme men synes hun er våd hver dag og sveder tran i det, der er heller ikke fleece finesse i kraven etc. Emm det er svært at bedømme fa hun holder fest i ALLE vandpytterne så det er måske for meget forlangt at de skal holde til det.

Gummistøvlerne er fra bilka. De er begyndt at gå fra for oven i støvleskaftet. Så jeg er ikke så begejstret for deres produkter hvad det angår

Jeg vil gerne prøve toppen af poppen for at se om det kan leve op til mine forventninger

Anmeld

23. september 2012

Lone Jakobsen

Mussen2 skriver:

Det hun har er fra Føtex og jeg synes ikke termotøjet når termolnds til sokkeholderne. Det er dtift synes jeg.

Regntøjet er svær at bedømme men synes hun er våd hver dag og sveder tran i det, der er heller ikke fleece finesse i kraven etc. Emm det er svært at bedømme fa hun holder fest i ALLE vandpytterne så det er måske for meget forlangt at de skal holde til det.

Gummistøvlerne er fra bilka. De er begyndt at gå fra for oven i støvleskaftet. Så jeg er ikke så begejstret for deres produkter hvad det angår

Jeg vil gerne prøve toppen af poppen for at se om det kan leve op til mine forventninger

kan godt forstå at du gerne vil prøve noget rigtigt lækkert til din datter. overvejede det samme da Rasmus skulle begynde i børnehave. men har gode erfaringer med regntøjet fra bilka, så det fortsatte vi med.

da det er første gang jeg er ude for at købe termotøj, valgte jeg at give bilkas en chance, og indtil videre fungere det fint.

Anmeld

23. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Mussen2 skriver:

Til bh, syntes jeg den er svær..

Vi har haft dyre mærker (reima - tth - HH - celavi mm) og der kommer hul på dem alle..

Vi fandt et sæt i aldi på et tidspunkt og det holdte bare til ture ned af ren jord mm. Men gik i stykker ved syningerne - øv...

Pt prøver vi det blå/neon gul fra bilka - da de havde det til 150 kr på tilbud.. Det har han haft med i små 3 uger og det er der også små huller i...

Overvejer stærkt at prøve et sæt fra didriksons - da vi altid har været glade for deres tøj og frederic har deres sydvest regnhat (fisker hat?) han bruger nede i bh.

Næste projekt er faktisk at vi tager forbi den lokale traktor mekaniker/værsked/forhandler og køber nogle store lapper og sætter på hans regntøj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.