Lyd på cyklen & sjov motion for ungerne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Heidi72

De små villaveje her på Sydsjælland genlyder i disse dage af dakkedakkedakkedak og dikkedikkedikkedik i den helt store stil, - og hold da op hvor ungerne hygger sig. Så snart de kommer hjem fra børnehave og skole, så er det på med cykelhjelmen og ud på cyklen og drøne rundt indtil det bliver mørkt og de bliver kaldt ind. 

Aftensmaden indtages med røde æblekinder og stjerner i øjnene, og  når det bliver puttetid, har de fået rørt sig så meget og fået så meget frisk luft, at de klapper øjnene i og sover til den næste lyse morgen.

Hvorfor? - fordi vores Turbospoke er kommet hjem, og de ELSKER den

Se mere her  (inkl. video)   http://drengeting.dk/shop/turbospoke-cykeltilbehoer-413p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Ryberg

Heidi / Drengeting.dk skriver:

De små villaveje her på Sydsjælland genlyder i disse dage af dakkedakkedakkedak og dikkedikkedikkedik i den helt store stil, - og hold da op hvor ungerne hygger sig. Så snart de kommer hjem fra børnehave og skole, så er det på med cykelhjelmen og ud på cyklen og drøne rundt indtil det bliver mørkt og de bliver kaldt ind. 

Aftensmaden indtages med røde æblekinder og stjerner i øjnene, og  når det bliver puttetid, har de fået rørt sig så meget og fået så meget frisk luft, at de klapper øjnene i og sover til den næste lyse morgen.

Hvorfor? - fordi vores Turbospoke er kommet hjem, og de ELSKER den

Se mere her  (inkl. video)   http://drengeting.dk/shop/turbospoke-cykeltilbehoer-413p.html

Aj den er fed!!

Helt klart en jeg skal have købt til Lasse når han når den alder

Anmeld

20. september 2012

Dot D

Heeeeey, den er fed, det er da lige før, at jeg vil have én til min cykel, hi hi...

Tror Sophus´ cykel er 12", tror du den er for lille til den. Synes de skrev 16" Han ville elske den

Anmeld

21. september 2012

Heidi72

Hej Dot D.

Ja er den ikke bare FED! Vi har selv monteret en på vores yngste søns cykel og det er årets HIT simpelthen!

Jeg kunne godt tvivle lidt på om den kommer til at sidde ordentligt på en 12" cykel. Selve udstødningsrøret er ca. 32 cm langt, og spørgsmålet er om der er plads til at montere den så kortet kan komme til at stikke ind mellem egerne på cyklen. Men det kommer selvfølgelig lidt an på hvordan cyklen ser ud. Hvornår skifter han til 16"? 

Anmeld

21. september 2012

Dot D

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Hej Dot D.

Ja er den ikke bare FED! Vi har selv monteret en på vores yngste søns cykel og det er årets HIT simpelthen!

Jeg kunne godt tvivle lidt på om den kommer til at sidde ordentligt på en 12" cykel. Selve udstødningsrøret er ca. 32 cm langt, og spørgsmålet er om der er plads til at montere den så kortet kan komme til at stikke ind mellem egerne på cyklen. Men det kommer selvfølgelig lidt an på hvordan cyklen ser ud. Hvornår skifter han til 16"? 

Jeg ved ikke helt, hvornår han skifter, men tror egentligt godt, at han kunne passe en større, hvis det var. Så vi må vist lige kigge på det.

Hvad kommer den til at koste med fragt?

Anmeld

21. september 2012

Den lykkelige

Ej hvor fedt!!! Ville jeg have elsket at have som barn ........ eller nu  ej... ha ha...
Kunne godt finde på at købe en til min datter og bare vente til hun er stor nok

Anmeld

21. september 2012

Heidi72

Turbospoke koster 199 og fragten er 25 så total kun 224, -

og så har du jo muligheden for at putte lidt ekstra i kurven - f.eks. en cykelhjelm på tilbud lige nu til kun 49,- :-)

Anmeld

21. september 2012

Heidi72

Den lykkelige skriver:

Ej hvor fedt!!! Ville jeg have elsket at have som barn ........ eller nu  ej... ha ha...
Kunne godt finde på at købe en til min datter og bare vente til hun er stor nok

Det kan jeg godt forstå. Piger kan også SAGTENS bruge den. Jeg ville personligt have elsket den da jeg var den alder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.