Flyverdragte: dyr=bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2012

MorEllen

Hej damer!

Jeg skal ud og købe flyverdragt til pigen. Vi bor i Norge og her er der allerede frost om natten Så hun skal helt klart have en varm dragt i vuggestuen. Synes der er mange dragte at vælge mellem, alt fra de billige til 400,- og de dyre til 1500,- Alle dragterne reklamerer med at være vind- og vandtætte, varme osv osv ...
Er der sådan at de dyre er meget bedre end de billige? Sidst vinter havde vi en billig en og den fungerte fint, men da var hun jo ikke så stor, og sad mest i barnevognen når hun var ude.

Hvad tænker I på når I køber flyverdragte??

Ellen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

mor2011_

vi køber altid molo den duer bare for os vi er meget ud og den holder altid min dreng varmt og så er han i en ude gruppe i bh så de er ud i alle slags vejr,og så som regl de dyre er også flotte i forhold til de billige..vi har solgt den flyverfragt han brugte i sidste år til næsten den sam pris vi har køb den da de er ikke så nemme til blive slidt og holder sig pænt..der hvor jeg har arbejdet har vi tit oplevet at børenene i de billige flyverdragter fros og var våde forældre oplever det ikke da det er kæmpe forskel på at være ud med mor og far på en lille tur i børnehave er man flere timer ud og flyverdragt skal holde barnet varmt og tør 

Anmeld

20. september 2012

HeXeri

MyLille skriver:

Hej damer!

Jeg skal ud og købe flyverdragt til pigen. Vi bor i Norge og her er der allerede frost om natten Så hun skal helt klart have en varm dragt i vuggestuen. Synes der er mange dragte at vælge mellem, alt fra de billige til 400,- og de dyre til 1500,- Alle dragterne reklamerer med at være vind- og vandtætte, varme osv osv ...
Er der sådan at de dyre er meget bedre end de billige? Sidst vinter havde vi en billig en og den fungerte fint, men da var hun jo ikke så stor, og sad mest i barnevognen når hun var ude.

Ellen

Selvfølgeligt skal det være af en vis kvalitet, men jeg er bare for nærig til at give flere hundrede kroner for en dragt han har på 1 vinter.

Sidste år havde han en fra Bilka, virkede upåklageligt, han var varm og tør, kunne bevæge sig rundt i den og han nåede ikke at få hul på hverken knæ eller numse.

Så satser på det bliver sådan en igen

Anmeld

20. september 2012

Frk. Himmelblå

MyLille skriver:

Hej damer!

Ellen

Friends har vundet teste flere gange. - Det er Coops mærke..

Her er vi til Molo. De er lette og lækre. Og elsker trafiksikkerheden i pangfarverne. - Mine børn skal SES i trafikken, - og i det hele taget er det jo eget rart, at de er til at få øje på 

Har hørt fra flere pædagoger, at Molo er sagen, men som nævnt, tror jeg faktisk, at Friends vil kunne vinde over den i test..

Men føl dig godt frem, vrid ærmer og ben, mærk om det går let. Dragten må heller ikke være tung, og så skal den være åndbar og meget vandtæt. Og ikke mindst nem at trække af og på. Også god idé at tjekke, om syninger kan tåle varmeskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.