MyLille skriver:
Hej damer!
Jeg skal ud og købe flyverdragt til pigen. Vi bor i Norge og her er der allerede frost om natten
Så hun skal helt klart have en varm dragt i vuggestuen. Synes der er mange dragte at vælge mellem, alt fra de billige til 400,- og de dyre til 1500,- Alle dragterne reklamerer med at være vind- og vandtætte, varme osv osv ...
Er der sådan at de dyre er meget bedre end de billige? Sidst vinter havde vi en billig en og den fungerte fint, men da var hun jo ikke så stor, og sad mest i barnevognen når hun var ude.
Hvad tænker I på når I køber flyverdragte??
Ellen
Friends har vundet teste flere gange. - Det er Coops mærke..
Her er vi til Molo. De er lette og lækre. Og elsker trafiksikkerheden i pangfarverne. - Mine børn skal SES i trafikken, - og i det hele taget er det jo eget rart, at de er til at få øje på 
Har hørt fra flere pædagoger, at Molo er sagen, men som nævnt, tror jeg faktisk, at Friends vil kunne vinde over den i test..
Men føl dig godt frem, vrid ærmer og ben, mærk om det går let. Dragten må heller ikke være tung, og så skal den være åndbar og meget vandtæt. Og ikke mindst nem at trække af og på. Også god idé at tjekke, om syninger kan tåle varmeskab.

Anmeld