Børnehave senest kl hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Christina :-)

Hej min søn har kun gået i børnehave i to mdr jeg vil føst komme med han kl 9 Idag men ved ikk hvad kl han senest må komme nogen der ved hvornår ca Senst køerne mÅ komme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

TNBC

Stinna&Elias<3 skriver:

Hej min søn har kun gået i børnehave i to mdr jeg vil føst komme med han kl 9 Idag men ved ikk hvad kl han senest må komme nogen der ved hvornår ca Senst køerne mÅ komme?

Jeg mener at hvis de skal på tur skal de senest være der kl9 fordi de plejer at gå 9:30, men ellers ved jeg ikke om der er noget. Man kan vel aflevere når man vil

Anmeld

20. september 2012

Yurie skriver:

Jeg mener at hvis de skal på tur skal de senest være der kl9 fordi de plejer at gå 9:30, men ellers ved jeg ikke om der er noget. Man kan vel aflevere når man vil

Tak for svat

Anmeld

20. september 2012

TNBC

Stinna&Elias<3 skriver:

Tak for svat

Selv tak.

Anmeld

20. september 2012

trunte89

Hos os skal de senest være der kl 10. Med mindre de skal på tur eller noget, men så står det på tavlen dagen før.

Anmeld

20. september 2012

dpb

Stinna&Elias<3 skriver:

I vores børnehave hedder det sig at børnene skal være der senest kl 9.00 og hvis de skal på tur hedder det senest kl. 8.00

Så jeg tror altså det variere fra børnehave til børnehave...

Qnuz2

Anmeld

20. september 2012

Ciss

I vores børnehave skal de være senest 9.30 - men hvis de skal på tur et sted, skriver de sit "tur-mobil-nr" på tavlen i garderoben, så hvis man kommer for sent kan man ringe til dem og høre, hvor de er, så man kan mødes der og aflevere barnet alligevel.

(Det har jeg gjort en gang, hvor den ældste skulle til lægen om morgenen. Fungerede helt fint.)

Men jeg tror der er lidt forskellige rutiner i de forskellige børnehaver.

Anmeld

20. september 2012

dorthemus

Stinna&Elias<3 skriver:

HHej min søn har kun gået i børnehave i to mdr jeg vil føst komme med han kl 9 Idag men ved ikk hvad kl han senest må komme nogen der ved hvornår ca Senst køerne mÅ komme?

Har de ikke en hjemmeside? Ellers ring til dem...det er jo forskelligt fra sted til sted.

Anmeld

20. september 2012

dorthemus skriver:

Har de ikke en hjemmeside? Ellers ring til dem...det er jo forskelligt fra sted til sted.

Har lige snakket med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.