HJÆLP (kage til guldbryllup)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.162 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Kamulla

Ja.. mine bonus farmor og farfar (min stedfars forældre) skal holde guldbryllup d. 29 denne mdr.. min stedfar har ønsket en flot guldbryllupskage herfra.. og ved familien er vilde med eks. min jordbær tærte... jeg har sagt at jeg godt nok har vanskeligheder med at trykke jordbærtærter til en guldbryllups kage hvor der skal være 2 frøer på toppen (noget min stedfar har købt)

nogle gode råd evt. med billeder, ellers smid jeres billeder ind af dem i har lavet til guldbryllup med fondant

PLEASEEEEEE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

M (:

Kamulla skriver:

Ja.. mine bonus farmor og farfar (min stedfars forældre) skal holde guldbryllup d. 29 denne mdr.. min stedfar har ønsket en flot guldbryllupskage herfra.. og ved familien er vilde med eks. min jordbær tærte... jeg har sagt at jeg godt nok har vanskeligheder med at trykke jordbærtærter til en guldbryllups kage hvor der skal være 2 frøer på toppen (noget min stedfar har købt)

nogle gode råd evt. med billeder, ellers smid jeres billeder ind af dem i har lavet til guldbryllup med fondant

PLEASEEEEEE

Jeg har lavet en guldbryllupskage med marcipan, chokolade og guldglimmer.. Indeni var hindbærcreme og mandelbunde (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2012

Kamulla

M (: skriver:

Jeg har lavet en guldbryllupskage med marcipan, chokolade og guldglimmer.. Indeni var hindbærcreme og mandelbunde (:

hvor er den fin  

Anmeld

20. september 2012

M (:

Kamulla skriver:

hvor er den fin  

Ja, det var i hvert fald rimelig nemt at gå til, og den smagte skønt - også dagen efter (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.