Ja det er det jeg har!
Det hele bliver lige skrevet kort, da jeg er træt i dag..
Jeg var sat til den 23 sep, men blev sat igang den 9 sep da han var mindre end han burde være, plus at de synes det vil være bedst han kom ud, mens han var frisk, og rask nok til at jeg kunne føde normalt.
Vi sku være på hvidovre 8:15 og derefter blev jeg tjekket.
Klokken 10:05 bliver vandet taget, og det var godt nok end underlig fornemmelse. Derefter var det bare vente på der skete noget..
Ved 13 tiden var der stadig ikke noget tegn på at lillemand ville ud, så der blir jeg undersøgt igen, og er ca 2 åbent..
14:30 for jeg sat ve-drop, og derefter kan jeg godt mærke at der er små lette veer på vej, men de bliver mere og mere hidsig som tiden går.
løbende bliver jeg tjekket, ve- droppet bliver stoppet lidt, så jeg lige kan få en pause.
Ved 18 blir det sat igang igen, og denne gang er veerne bare rigtig slemme..
nu går det stærkt, flere gange på hele dagen spørger JM om jeg vil have smertestillende, men jeg takker nej hver gang, ville gerne kunne mærke min søn komme til verden.
Ved 20:00 tiden ca siger Jm at jeg det ville være rigtig godt hvis jeg kom ned på gulvet og stå lidt, for det vil hjælpe det hele lidt på vej, så det gør jeg, og jeg skal love for der kom gang i det..
Da kl er ca 20:30 spørger jeg Jm om jeg har født inden midnat, og ja det har jeg..
Jeg fødte kl: 21:04
en skøn lille dreng på 2740G og 49 lang.
Til sidst er der lige lidt billeder af lillemand og den STOLTE storebror - billederne ikke lige i den rigtig rækkefølge...