Hvad skal vi købe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. september 2012

MyLove E

Godaften:-)

Det er sådan at vi har fået en ny svigerinde. Min svoger og hende har været sammen siden marts og er næsten flyttet sammen. (Det er meget for tidligt efter vores smag, da de til sammen har 3 børn. Men det er en anden historie)

Men problemet er at hun nu bliver 40. Men hun holder ingenting.Men få dage efter kommer de her over og besøger os.
Jeg syntes vi skal give hende noget men ved ikke hvad det skal være. Det skal ikke være noget stort men heller ikke for småt.

Har i nogle idéer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

come2

Tauf skriver:

Det er sådan at vi har fået en ny svigerinde. Min svoger og hende har været sammen siden marts og er næsten flyttet sammen. (Det er meget for tidligt efter vores smag, da de til sammen har 3 børn. Men det er en anden historie)

Men problemet er at hun nu bliver 40. Men hun holder ingenting.Men få dage efter kommer de her over og besøger os.
Jeg syntes vi skal give hende noget men ved ikke hvad det skal være. Det skal ikke være noget stort men heller ikke for småt.

Hva med en kurv med lidt af hvert i?

Anmeld

19. september 2012

Kofoed.

Chokolade og en blomst? Eller et "lille" gavekort til matas?

Anmeld

19. september 2012

MyLove E

come2 skriver:

Hva med en kurv med lidt af hvert i?

Tak for idéen. Vil lige tænke over det:-)

Anmeld

19. september 2012

MyLove E

Kofoed. skriver:

Chokolade og en blomst? Eller et "lille" gavekort til matas?

Tak for idéen. Men syntes det er for kedeligt:-)

Anmeld

19. september 2012

trunte89

Et sæt lysestager, eller en skål eller noget ? Synes ofte imerco har noget fint på tilbud.

Anmeld

19. september 2012

MyLove E

trunte89 skriver:

Et sæt lysestager, eller en skål eller noget ? Synes ofte imerco har noget fint på tilbud.

Tak:-)

Anmeld

19. september 2012

Frk. Himmelblå

Tauf skriver:

Når det er så nyt, så tag brodden af det ved at give noget til dem begge.

- Et gavekort på en brunch for to eller sådan noget, - selvom det er til hende, så virker det ikke påtaget, når det er noget, de kan nyde som par. - OG det giver også en slags symbolsk blåstempling af forholdet.

Anmeld

19. september 2012

MyLove E

Frk. Himmelblå skriver:

Når det er så nyt, så tag brodden af det ved at give noget til dem begge.

- Et gavekort på en brunch for to eller sådan noget, - selvom det er til hende, så virker det ikke påtaget, når det er noget, de kan nyde som par. - OG det giver også en slags symbolsk blåstempling af forholdet.

God idé Tak:-):-):-)

Anmeld

19. september 2012

Frk. Himmelblå

Tauf skriver:

God idé Tak:-):-):-)

Så lidt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.