Børnetøjsbutikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2012

jinx

Hej piger-

Nu skal min søn have nyt tøj da det nu er blevet efterår og sommer er ovre.

Men jeg plejer altid at købe tøj i H&M eller name it.

Jeg kunne godt tænke mig at købe tøj i nogle andre butikker.

Ville høre om i kendte nogle butikker jeg kan købe børnetøj til en rimelig pris, jeg er ikke så meget for net butikker da jeg bedst kan lide at have tøjet i hånden.

Jeg bor i Brønshøj, i København

Håber i kan hjælpe mig, kender desværre ikke så mange børnetøjs butikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg handler omkring 90 % af mine ungers tøj på nettet, så jeg har kun netbutik ideer

Men har lige fundet ZARA kids. Det er bare noget lækkert tøj, især til drengene, som ellers kan være svære at finde noget pænt til (synes jeg)  Og priserne er overkommelige. Tag et kig

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/dk/en/zara-W2012/269270/Trousers

Anmeld

19. september 2012

jinx

Rikke&Liam skriver:

Jeg handler omkring 90 % af mine ungers tøj på nettet, så jeg har kun netbutik ideer

Men har lige fundet ZARA kids. Det er bare noget lækkert tøj, især til drengene, som ellers kan være svære at finde noget pænt til (synes jeg)  Og priserne er overkommelige. Tag et kig

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/dk/en/zara-W2012/269270/Trousers

Tak for hjemmeside den vil jeg kigge på.

Men når du handler på nettet hvordan ved du så hvordan kvaliteten er? eller er det fordi du kender mærket på tøjet?

Men hvad for nogle net butikker handler du så i?

Anmeld

19. september 2012

kristinaS

Rikke&Liam skriver:

Ej en fed hjemmeside. Eeelsker bare Zara..kommer bare ikke lige så tit til fields el strøget mere
Men nu kan jeg jo shoppe her. Hvad med retur, kan man gøre det fysisk i butik, hader nemlig postDK takster...

Anmeld

19. september 2012

Rikke, Liam & Linus

kristinaS skriver:

Ej en fed hjemmeside. Eeelsker bare Zara..kommer bare ikke lige så tit til fields el strøget mere
Men nu kan jeg jo shoppe her. Hvad med retur, kan man gøre det fysisk i butik, hader nemlig postDK takster...

Hmm....det ved jeg faktisk ikke. Mon ikke det står et sted under "Returns"

Anmeld

19. september 2012

Rikke, Liam & Linus

jinx skriver:

Tak for hjemmeside den vil jeg kigge på.

Men når du handler på nettet hvordan ved du så hvordan kvaliteten er? eller er det fordi du kender mærket på tøjet?

Men hvad for nogle net butikker handler du så i?

Som oftest kender jeg mærket i forevejen.

Jeg handler en del på trendsales. Mange fine sager derinde.

Så handler jeg hos Filabel, IdaT, Smartkids, en smule hos H&M g mange andre steder hvis jeg falder over et godt tilbud. Jeg har stort set kun haft gode erfaringer. Og efterhånden som man lærer mærkerne at kende ved man om det er stort eller småt i størrelsen.

Anmeld

19. september 2012

kristinaS

Rikke&Liam skriver:

Hmm....det ved jeg faktisk ikke. Mon ikke det står et sted under "Returns"

jo det gør det helt sikkert...var jo bare nemmere at få det af vide af dig hvis du nu havde prøvet det.

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.