gentagende abort - nu vandskanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. september 2012

DKTiha

Hej piger, min kæreste og jeg har været sammen i et stykke tid nu, og forsøgt at få barn i 2 år uden held.. jo jeg har hele 8 gange stået med en positiv test, og har nu endelig fået min læge til at sende en henvisning ud til en gynægolog.. jeg har tid i okt. og har fået en mail om at de muligvis laver en vandscanning af min livmoder. Og har så nu her læst lidt om det,men vil gerne høre hvordan det er for dem som har oplevet eller været igennem sådan en scanning.

altså :
gør det ondt
og får man selv lov til at kigge med
hvad sker der hvis de finder noget unormalt - altså kan det ende med operation eller hvordan..

Håber I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

MKuhr

DKTiha skriver:

Hej piger, min kæreste og jeg har været sammen i et stykke tid nu, og forsøgt at få barn i 2 år uden held.. jo jeg har hele 8 gange stået med en positiv test, og har nu endelig fået min læge til at sende en henvisning ud til en gynægolog.. jeg har tid i okt. og har fået en mail om at de muligvis laver en vandscanning af min livmoder. Og har så nu her læst lidt om det,men vil gerne høre hvordan det er for dem som har oplevet eller været igennem sådan en scanning.

altså :
gør det ondt
hvad sker der hvis de finder noget unormalt - altså kan det ende med operation eller hvordan..

Håber I kan hjælpe

Det gør ikke ondt, det kan godt give lidt menstruations lign smerter da livmoderhulen bliver fyldt op med vand. men det er vre så snart vandet er ude igen.

ja du får lov til at se med når lægen scanner.

hvis de finder en spiral eller andet der vil generer graviditet, s kan det ende med operation. det kommer helt an på hvad de finder.

de fandt heldigvis ikke noget hos mig men derimod at jeg danner anti nukleære antistoffer. (mit immunforsvar god imod moerkagens celler fordi min krop tror den er i fare)

Anmeld

20. september 2012

tarkoflen

DKTiha skriver:

altså :
gør det ondt

Håber I kan hjælpe

Jeg kender ikke til vandskanninger, men vil bare ønske jer rigtig meget held og lykke, for det er da nogle hårde år l har bag jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.