Ved godt jeg er irriterende....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. september 2012

kirsti

....men jeg er frivillig og ser hver uge hvor meget stedet betyder for dem der kommer!

Der er bare ingen penge at hente fra kommune el andre til husleje, aktiviteter med brugernes og deres børn osv fordi foreningen ikke er åben for alle da det kun er for clean x-misbrugere, og det er et krav at der er åbent for alle hvis man skal søge forenings penge, så vil i ikke please please please stemme! Så lover jeg at jeg nok skallæsse være at skrive mere om det! -promise!

Værestedet X-it ligger pt som nr. 12 i PFA hjertesagsafstemning. Lige nu mangler der KUN 62 stemmer så er vi på 5. pladsen. 
De sager med flest ”synes godt om” stemmer, går videre til shortlisten, hvorfra bestyrelsen i PFA Brug Livet Fonden udvælger årets hjertesag. (hvor lang shortlisten er vides ikke)
Det betyder at vi med jeres hjælp kan få en reel chance for at komme i betragtning.

I finder Værestedet X-it under misbrugs kategorien!

https://www.facebook.com/pfabruglivetfonden?sk=app_224999657620308&app_data=%7B%22title%22%3A%22V%5Cu00e6restedet+X-it%22%7D&ref=nf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

kirsti

......bare en lille bitte stemme??

Anmeld

19. september 2012

Ploffer

kirsti skriver:

......bare en lille bitte stemme??

Så er der stemt

Anmeld

19. september 2012

Troldemommi

Sikke et fint projekt, den har fået min stemme og hvis jeg havde pengene ville jeg gerne give jer meget mere

Monica

Anmeld

19. september 2012

kirsti

Ploffer skriver:

Så er der stemt

mange mange tak!!

Anmeld

19. september 2012

kirsti

Monica P skriver:

Sikke et fint projekt, den har fået min stemme og hvis jeg havde pengene ville jeg gerne give jer meget mere

Monica

mange tak!

Det er også bare fordi jeg synes det er så latterligt at staten bruger million efter million på afvænning og når folk så er clean så kan de sejle deres egen sø og det er bare der de er allermnest sårbare og har brug for nyt netværk og et clean miljø at komme i.

Forenings penge kan vi ikke søge for, for at søge dem så skal foreningen være åben for alle og da værestedet kun er for clean personer og aktive misbrugere ikke må komme der ja så er der jo ikke åbent for alle, det er såååå bagvendt hele det system

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.