Anonym skriver:
.
Har du også en kæreste der vil sove hele tiden? Jeg er ved at få seriøst spat af at han vil sove hele tiden. Han er 23 år. Ja han er nok træt efter arbejde, men helt ærligt! Når man vælger at få et barn, må man sku da tage ansvar og være lidt til stede! Evt. hygge sig lidt med sin søn på 4 måneder! Han mener konstant at han bare skal sove, og det er ikke kun en time, nogle gange er det oppe på 3! timer. Jeg synes bare at det på en måde er spild af min tid, jeg bliver så sur og irriteret over at se på han bare skal lige og sove imens jeg laver alt arbejde. Og sådan er det i hvert fald 3 gange om ugen! Og han er ikke til at snakke med!
Har du også en kæreste der vil sove hele tiden, som om han er 80 år? Og hvad synes du om det?
Sådan en kæreste har jeg ikke, men er selv sådan lign.
Jeg sover også rigtig meget, og tager helst gerne en lur i weekenden mens manden er hjemme.. Jeg er stort set alene med vores dreng i hverdagen efter jeg har hentet ham i vuggestuen og det samme om lørdagen, oveni det har vi en søn som har virkelig meget krudt i måsen når han altså ikke er syg og det svinger mellem de to ting altså = at vi bruger rigtig meget energi på at være på og obs omkring ham..
Oveni det er jeg så gravid med nr. 2 så kroppen bruger rigtig meget energi i sig selv, så har jeg dertil kastet rigtig meget op og har for lavt blodtryk og mit blodprocent ligger generelt lavt uanset om jeg tager jern eller ej..
Min kæreste brokker sig ikke, da jeg får lavet det jeg skal og hygger med vores dreng, indtil manden kommer hjem hvor jeg så går i køkkenet, han synes dog det er træls at jeg 5 ud af 7 aftner falder i søvn omkring kl. 22 på sofaen, men han er ikke sur over det, da han ved jeg har lavet en masse
Anmeld