Trænger lige til at komme ud med lidt agressioner 
I min datters børnehave er der begyndt en ny pædagog, som bare bestemt ikke er børnevenlig.Hun er altid sur og gnaven. Og jeg har en enkelt gang set hende gribe hårdt fat i en drengs arm!!
Generelt har jeg ikke et særligt godt indtryk af hende. og når jeg sprørger efter noget bliver jeg svaret surt eller med en ret bestemt tone.
Desuden kalder hun min datter Milla..... Hun hedder MILLE-VICTORIA, og det har vi altid gjort alle opmærksomme på. Milla-Victoria kan ikke selv lide når de bare kalder hende Milla.
I dag har hun så sagt til min datter at hun ikke måtte spise de frikadeller hun havde med. (hun havde selvf. et stykke rugbrød med smør med ved siden af). Det skal lige siges at min datter, modsat nærmest alle de andre børn på hendes stue, aldrig har noget usundt med...... det "værste" hun kan finde på at få med er nogle økologiske havre/grov kiks.....
Hvorimod mange af de andre børn i børnehaven får både, boller, mælkesnitter, pålægschokolade, chokoladekiks youghurt osv.
Hvad pokker bilder hun sig så ind at sige til min datter at hun ikke må spise hendes frikadeller????? Så Milla-Victoria har spist rugbrødet bare med smør i dag.
Jeg tror grunden til at jeg hidser mig lidt op, er at jeg generelt bare ikke har et godt indtryk af hende.
ÆV ALTSÅ........
På forhånd tak for respons 
Knus 
Anmeld