Hvad er dette i min søns ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.458 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Annemor...

Hej

MIn søn har været syg siden torsdag og er nu ved at være på højkant igen, han har haft diarre og opkast (opkast dog kun torsdag), og har ikke haft afføring siden mandag eftermiddag.
Men idag da jeg skulle skifte ham var der noget brunligt i bleen ved hans tissemand, tørrede det væk og tænkte at det var det, men da jeg skulle skifte ham igen var der noget igen. Har taget et billede af det, underlig mor tænker i nok, men jeg undrer mig bare.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Guldimaven

Ligner det ikke bare en prut med farve?

Anmeld

19. september 2012

Annemor...

Guldimaven skriver:

Ligner det ikke bare en prut med farve?

Jo, det synes jeg også, men det sad ved tissemanden og ikke ved numsen, det er det der undrer mig ved det.

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

Annemor... skriver:

Jo, det synes jeg også, men det sad ved tissemanden og ikke ved numsen, det er det der undrer mig ved det.

Måske det bare har flyttet sig fremad fordi det er lidt afføring der er tyndere end normalt. Bare et gæt

Anmeld

19. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Annemor... skriver:

Hej

MIn søn har været syg siden torsdag og er nu ved at være på højkant igen, han har haft diarre og opkast (opkast dog kun torsdag), og har ikke haft afføring siden mandag eftermiddag.
Men idag da jeg skulle skifte ham var der noget brunligt i bleen ved hans tissemand, tørrede det væk og tænkte at det var det, men da jeg skulle skifte ham igen var der noget igen. Har taget et billede af det, underlig mor tænker i nok, men jeg undrer mig bare.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Syntes også det ligner møllesovs...

hvis han lige har ligget på maven - rullet rundt eller lign, mens han har slået en prut...

Anmeld

19. september 2012

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej !

Det rødbrune som kommer ud med urinen er fordi han mangler væske, så urinen bliver meget koncentreret.

Hvor gammel er han, hvad får han af mad.? er der en læge der har set på ham?hvis nej, så skal han ses.

god bedring med ham

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

lisbeth jess skriver:

Hej !

Det rødbrune som kommer ud med urinen er fordi han mangler væske, så urinen bliver meget koncentreret.

Hvor gammel er han, hvad får han af mad.? er der en læge der har set på ham?hvis nej, så skal han ses.

god bedring med ham

Det ligner da ikke urin. Det ligner en prut med lidt fyld

Anmeld

19. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Laulund87 skriver:

Det ligner da ikke urin. Det ligner en prut med lidt fyld

Det vil jeg også sige, især når man ser på billedet i fuld str... Det har slet ikke den stærke orange/røde farve som urinen ville have været...

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

Mor til Frederic og Freya skriver:

Det vil jeg også sige, især når man ser på billedet i fuld str... Det har slet ikke den stærke orange/røde farve som urinen ville have været...

Nemlig

Anmeld

19. september 2012

otlitrom

Meget koncentreret urin kan komme ud som noget der ligner krystaller, og det ser netop sådan ud, som vist på billedet. Jeg vil mene det også kaldes urater. Vi var indlagt med vores søn grundet dehydrering, og hans bleer så sådan ud.

Jeg vil anbefale et lægetjek, da det kan være klart tegn på væskemangel. Jeg taler desværre af erfaring..

Håber din lille mand snart bliver rask!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.