misvisende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Anonym trådstarter

Hvor er de test misvisende. Købte et hav af test på billige test . dk og de fungerer i bund og grund fint. Jeg har de sidste 3-4 dage fået positive tests, meeeeen streg nr 2 er ikke særlig tydelig - altså stregen kommer indenfor de 3 min men bliverførst rigtig tydelig efter længere tid.
Jeg er ca 4+0 hvis den altså er der..
Hvor følsom er strimmel i forhold til de digitale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Tulle83

Hejsa

Nu har jeg ikke prøvet digitale tests, så ved ikke om du kan bruge mit svar til noget, men den første test jeg tog var i 4+0, og der var stregen MEGET utydelig! Jeg tog endnu en test 48 timer efter, og allerede der var stregen tydligere, men ikke helt så tydelig som den anden streg. Det var først i 6. uge at stregen var så tydelig, at man med sikkerhed kunne sige at den var positiv

Krydser fingre for dig

Anmeld

19. september 2012

VØS

Jeg ville mene at hvis der er to streger, inden for tid, så er den god nok

Da jeg testede ved min søn, var den også utydelig, men den var der

fingre for at dine tests er reelle men prøv en clear blue, måske.

Anmeld

19. september 2012

Tabula Rasa

Anonym skriver:

Hvor er de test misvisende. Købte et hav af test på billige test . dk og de fungerer i bund og grund fint. Jeg har de sidste 3-4 dage fået positive tests, meeeeen streg nr 2 er ikke særlig tydelig - altså stregen kommer indenfor de 3 min men bliverførst rigtig tydelig efter længere tid.

Men det er vel ikke misvisende? En streg er jo en streg, med mindre den er så svag du er i tvivl Og nu er du jo også kun 4+0 i dag, så hvis du startede med at teste før det, kan man jo ikke forvente en mega tydelig streg. Så skal du købe en digital test!

Jeg har brugt samme teste, og de blev tydeligere over tid.

Anmeld

19. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg har brugt teste fra billige-teste.dk. Mine var også utydlige i starten. Faktisk var strengen først rigtig bragende postitiv omkring 5+. 

Den var også utydlig ved lægen, men en streg er en streg

Har lige sat et billede med, så du kan se et par stykker af mine. 

Jeg tog en digital-test efter disse to, som sagde gravid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.