Mine drenge går nu i 0.klasse, men da de startede i BH kom det også ret hurtigt... Vores liv er tilrettelagt sådan at min mand snildt kan have legekammerater med hjem da han altid har tidligt fri, og vores drenge er glade for at komme på besøg hos andre... De var tit sådan at børnene så blev hentet forholdsvis tidligt og så hentet til aftensmad...
Min ene dreng sov ude første gang der han var 3½, og det gik fint... Han er så inde i en periode nu hvor han ikke vil sove ude... Den anden er først begyndt at save ude efter han blev 5 år.. Synes vi har ret mange legeaftale, både i hverdagen og i weekenden, men så længe drengene kan holde tildet, er det ok med os... Og om vi har 2 eller 4 børn, det er et fedt... Bare vi har vores aftener...
Men start evt med at gå med og snak lidt med forældrene, det gjorde jeg i starten, og de andre gjorde det hos os... (det var ikke nødvendigt i forhold til børnene, men vi voksne synes jo det er rart nok at have styr på hvad det r for et hjem og voksne man overlader sine børn til.)
Jeg er lige startet op med at skrive til de nærmeste kammerater at vi går på en legeplads i byen, og de så kan komme derhen et par timer.... så kan ungerne lege og de voksne snakke....
Anmeld