Vi delte lige over - både møbler, legetøj osv - så ingen af os skulle starte helt fra bunden. Og gaver efterfølgende forblev hos den, hvis side af familien de kom fra - ligesom Sussie skriver.
Min eks blev boende i huset og jeg flyttede i lejlighed med vores søn. Den første nat vi skulle sove i den nye lejlighed kom farmand forbi, så vi begge var der, da sønnen blev puttet, ligesom han var vant til.
Mht. til tøj, så har det altid været hos mig. Mest fordi far gerne vil slippe for at skulle købe nyt, tror jeg. 
Vi har hentet/afleveret i institution, og sønnen har haft en lille sportstaske, som bare er blevet sat i institutionen (nu skolen).
Da far var alene, puttede han det beskidte tøj i tasken, og så sørgede jeg for vask. Det blev for besværligt at skulle nå at vaske/tørre, finde det hele og få det pakket igen. Efter han er flyttet sammen med kæresten får jeg sjældent beskidt tøj hjem. 
Nu hvor han går i skole og så småt er begyndt at gå hjem selv en gang i mellem, samt at gå til diverse sport, giver det lidt ekstra udfordringer med logistikken. Der kan godt være en del tasker der skal med frem og tilbage, og han kan ikke selv have dem.
Men vi bor tæt på hinanden, og må så indimellem køre frem og tilbage med tasker eller ting han har glemt - det vigtige er, at det ikke skal være til besvær for sønnen, at vi er gået fra hinanden - det er de voksnes "problem".
Vi har i alle årene været gode til at snakke sammen, og har altid lavet alle aftaler selv. Vi deltager så vidt muligt begge to i alle arrangementer - og gerne også med nye partnere. Det tror jeg har betydet alverden for, hvordan vores søn trives. Han har altid oplevet, at vi kan finde ud af det og respekterer hinanden.
Vi har i øvrigt også 50/50 idag, og for os fungerer det optimalt - men det er nok meget individuelt, om man kan trives med det.
Det kan godt tage noget tid at vænne sig til at være alene i stedet for at være familie. Og selvfølgelig ville man helst have de små hos sig altid. Men der er nu også nogle fordele ved at have delebarn.
Held og lykke med den nye start.