Nogen der ved??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Anonym trådstarter

Hej..

Er der nogen der ved, om man kan få døbt et barn, når der er fælles forældre myndighed?

Barnet er navngivet og har førskole aldren..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, det kan du da sagtens, vil jeg da tro.

Mit barn er i hvert fald døbt (dog blev hun det da hun var 3 mdr) og vi har fælles forældremyndighed.

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Ja, det kan du da sagtens, vil jeg da tro.

Mit barn er i hvert fald døbt (dog blev hun det da hun var 3 mdr) og vi har fælles forældremyndighed.

Okai..
Men, skulle faderen kontaktes i den sammenhæng?

Anmeld

19. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Okai..
Men, skulle faderen kontaktes i den sammenhæng?

Åh ja, nu forstår jeg... Du vil gøre det uden faderen er med, eller?

Det ved jeg ikke om man kan, desværre.

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Åh ja, nu forstår jeg... Du vil gøre det uden faderen er med, eller?

Det ved jeg ikke om man kan, desværre.

Ja nemlig.. Det er det jeg vil

Anmeld

19. september 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ja nemlig.. Det er det jeg vil

Laura blev døbt og vi har fælles forældremyndighed. Han skulle ikke skrive under på noget i den forbindelse

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Laura blev døbt og vi har fælles forældremyndighed. Han skulle ikke skrive under på noget i den forbindelse

okai.. lyder godt.. tror jeg vil hen på kirkekontoret nu her..
så må jeg jo se hva de siger

Anmeld

19. september 2012

baby012

De fleste Præster går med til det. Men finder faren ud af det, og har du ikke kontaktet ham om det så kan du få en sag på nakken, når man har fælles forældremyndighed skal begge parter være med til at vælge religion til barnet. Og døber du barnet i den kristne tro, og er han imod dette, så ser det desværre skidt id i en retssag .. 

Anmeld

19. september 2012

baby012

De fleste Præster går med til det. Men finder faren ud af det, og har du ikke kontaktet ham om det så kan du få en sag på nakken, når man har fælles forældremyndighed skal begge parter være med til at vælge religion til barnet. Og døber du barnet i den kristne tro, og er han imod dette, så ser det desværre skidt id i en retssag .. 

Anmeld

19. september 2012

An&Jo

da jeg har fælles med min søns far skulle han høres i om det var iorden at han blev døbt i kirken..

Jeg fik ham navngivet inden faderskabssagen var overstået, da den blev trukket i langdrag, og havde jo derfor bestemt hans navn selv.. jeg fik så fat i præsten, og en uge før dåben gik faderskabet i orden, og derfor skulle han faktisk have et brev hvor han blev informeret om dåben, og om han ville acceptere dette..
men da jeg vidste der ikke var religiøse grunde til at han ikke ville have ham døbt, og vi selv havde snakket om det da vi var sammen, valgte præsten at sende brevet, men følge planen med dåben..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.