Vuggestue -penge til kost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Anonym trådstarter

Vuggestue- penge til kost. Hvor mange penge er til kost per barn i Jeres barns vuggestue? Kan det virkeligt passe at det kun er 7 kr per barn per dag til alle måltider ????? Jeg har lige fået det at vide og er meget forarget!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Laulund87

Øhh aner det ikke.. Jeg ved bare at morgenmad, formiddagssnack, middagsmad og eftermiddagsmad er med i det vi betaler for VS hver månede

Anmeld

18. september 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Vuggestue- penge til kost. Hvor mange penge er til kost per barn i Jeres barns vuggestue? Kan det virkeligt passe at det kun er 7 kr per barn per dag til alle måltider ????? Jeg har lige fået det at vide og er meget forarget!!

Vi giver 300 kr om mdr. Så her er det 15

Anmeld

18. september 2012

anynom

Anonym skriver:

Hvordan i alverden kan du blive forarget over det? Børnene får jo mad (og nok af det).

Anmeld

18. september 2012

serinasmor

hmmm ... her har de madpakke med

og hvis ungerne får mad og nok af den .. og det er sundt og nærende .. så ser jeg ingen problemer

Anmeld

18. september 2012

Corn

Vi giver 370 pr mdr pr barn

Anmeld

18. september 2012

FruStolpe

Jeg synes 7 kr lyder af lidt, men da ikke noget jeg ville blive forarget over. Så længe ungerne får en go, sund og varieret kost

Hos os er alle måltider incl i prisen.

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Vuggestuen må kun bruge 7 kroner per barn om dagen.

Jeg tvivler på at man kan gøre det sund og nærende for kun 7 kr om dagen selvom det er i Trekantsområdet.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.