Vis mig jeres bordpynt til drengebarnedåben :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.889 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. september 2012

BabyHL

Ja, som overskriften lyder, vil jeg meget gerne se jeres bordpynt da jer med drenge, holdt barnedåb . Jeg mangler VIRKELIG inspiration!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg laved skåle af perler til slikken kunne ligge i (sorterede så det kun var blå og grønne, osv).. sætter et billed ind når mine drenge er blevet lagt i seng.

derudover fik jeg oldemoren til og strikke små blå strømper, hvor der blev sat bånd i og lagt ed siden af bordkortene

Anmeld

18. september 2012

DitteFisk

Vores var meget simpelt og lyseblåt. havde købt en blomsterdekoration til midten af bordet. Servietterne er foldet som små skjorter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. september 2012

Muhmi

Sådan så Silas' barnedåbsbord ud

Meget simpel

En Iris og lidt grønt som blomsterpynt, nogle små lyseblå babyer, lys  og servietter

Anmeld

18. september 2012

BabyHL

Ravnholt skriver:

Jeg laved skåle af perler til slikken kunne ligge i (sorterede så det kun var blå og grønne, osv).. sætter et billed ind når mine drenge er blevet lagt i seng.

derudover fik jeg oldemoren til og strikke små blå strømper, hvor der blev sat bånd i og lagt ed siden af bordkortene

Uh, det lyder godt nok interessant . Glæder mig til at se billede!

Anmeld

18. september 2012

BabyHL

Gigl skriver:

Vores var meget simpelt og lyseblåt. havde købt en blomsterdekoration til midten af bordet. Servietterne er foldet som små skjorter.

Ej hvor ser det godt ud! Hvordan laver man de der små skjorter? Har kun set dem med ærmerne du ved.. 

Vil også gerne holde det simpelt og uden alt for meget tingeltangel, men man må jo altså alligevel godt kunne se det er en barnedåb og en festlig begivenhed  

Anmeld

18. september 2012

BabyHL

Muhmi skriver:

Sådan så Silas' barnedåbsbord ud

Meget simpel

En Iris og lidt grønt som blomsterpynt, nogle små lyseblå babyer, lys  og servietter

Det er rigtig flot! . Det er dejligt anderledes. Det er jo som regel altid babylyseblåt det hele

Anmeld

18. september 2012

Muhmi

BabyHL skriver:

Det er rigtig flot! . Det er dejligt anderledes. Det er jo som regel altid babylyseblåt det hele

Ja og det ville jeg rigtig gerne undgå... Vi er meget farverige mennesker så det skal vores pynt afspejle

Anmeld

19. september 2012

DitteFisk

BabyHL skriver:

Ej hvor ser det godt ud! Hvordan laver man de der små skjorter? Har kun set dem med ærmerne du ved.. 

Vil også gerne holde det simpelt og uden alt for meget tingeltangel, men man må jo altså alligevel godt kunne se det er en barnedåb og en festlig begivenhed  

Uh kan slet ikke huske hvordan hehe. Mon ikke man kan finde det et sted på nettet? Tror det var min mor der kunne finde ud af det..

God barnedåb når tiden kommer

Anmeld

20. september 2012

TrineMine86

BabyHL skriver:

Ja, som overskriften lyder, vil jeg meget gerne se jeres bordpynt da jer med drenge, holdt barnedåb . Jeg mangler VIRKELIG inspiration!

vores var meget simpelt, vi ville ikke have den almindelige blå farve, så her blev alt holdt i min yndlingsfarve - LIME grøn, både servietter, barnedåbsslølfe, slips til faren, og bælte til moderen, ja sågår lagkabebundende i kagen var lime grønne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.