Bryllupsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. september 2012

MarieMor

Vores første bryllupsdag venter lige rundt om hjørnet , og da jeg naturlig nok ikke har så meget erfaring på området så ville jeg lige høre hvad i gør ??

Så lad denne tråd stå ikærlighedens navn og skyd løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Nettemor

Vi gjorde desværre ikke så meget romantisk.. Vi var til min kusines konfirmation og mens vi var der fik bassen feber. Så vi tog tidlig hjem.

Dog fik vi smagt toppen af vores bryllupskage som desværre ikke havde haft godt af det år i fryseren.. Den smagte langt fra lige så godt som til brylluppet..

Anmeld

19. september 2012

MarieMor

Nettemor skriver:

Vi gjorde desværre ikke så meget romantisk.. Vi var til min kusines konfirmation og mens vi var der fik bassen feber. Så vi tog tidlig hjem.

Dog fik vi smagt toppen af vores bryllupskage som desværre ikke havde haft godt af det år i fryseren.. Den smagte langt fra lige så godt som til brylluppet..

Nå ja det lyder da ærgeligt med bassen der 

Vi har også gemt lidt kage og en flaske champagne der skal nydes 

Anmeld

19. september 2012

MyLove E

MarieMor skriver:

Vores første bryllupsdag venter lige rundt om hjørnet , og da jeg naturlig nok ikke har så meget erfaring på området så ville jeg lige høre hvad i gør ??

Min kære mand havde i hemmelighed lejet et sommerhus i hele den uge hvor vi havde bryllupsdag.
Vi havde ikke været på bryllupsrejse, lige efter brylluppet. Jeg var lige startet i skole. og jeg teste positiv dagen efter brylluppet og ugen efter startede opkastninger.

Så vi tog på bryllupsrejse et år efter:-) vores søn var kun 3 mdr og skreg hver aften fra 17-21 så det var ikke det vilde vi lavede.
Men vi spiste frokost ude hver dag. Og på bryllupsdagen købte vi ind til lækkert aftensmad :-)

Det var en skøn uge hvor vi bare var os tre

Skøn at tænke tilbage på

Håber i får en dejlig dag:-)

Anmeld

19. september 2012

MortilElias2010

MarieMor skriver:

Vi fik vores søn passet og tog på weekendophold i Rebild Bakker hvor vi fandt små hyggelige steder at spise aftensmad lørdag og søndag. Fredag spiste vi på hotellet. Et lille hyggeligt slot blandt andet, hvor vi fik rundvisning (da vi havde god kemi med ejeren) ellers var det forbudt område. Vi gik lange ture i det smukke landskab og nød bare at være os to  Og ellers nød vi bare at sove til middag  Og opholde os på værelset. Skøn weekend! 

Og tillykke med bryllupsdagen lige rundt om hjørnet 

Anmeld

19. september 2012

MarieMor

Ihh hvor lyder det bare vildt hyggeligt og romantisk 

Vi har desværre bare ikke de helt store muligheder med to små børn , en på 2 år og så en på halvanden måned ...

Men et eller andet særligt skal der da gøres ud af dagen  Men det er bare lige hvad , og så er det så hyggeligt at læse om andres 

Anmeld

19. september 2012

Troldemommi

Vi fejrede vores bryllupsdag efter Johanne var kommet i seng, vi lavede dejlig med og hyggede med en film bagefter + slik

Monica

Tillykke med bryllupsdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.