Nogen der har prøvet noget lignende? (udflåd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

come2

Anonym skriver:

ØV! Sådan har jeg også haft det mange gange, men forsøger at have en lidt mere positiv indstilling, og håbe det hjælper! (selvom jeg godt ved, det nok ikke har så meget at sige)

Hvor længe har I prøvet?

I 2 år.

Vi skal igang med udredning. Det er uudholdeligt at vente længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

I 2 år.

Vi skal igang med udredning. Det er uudholdeligt at vente længere.

Åh øv
Det er så frustrerende når det ikke vil lykkes! Men håber da at I kan få nogle svar så, og at det forhåbentlig snart lykkes.

Anmeld

18. september 2012

come2

Anonym skriver:

Åh øv
Det er så frustrerende når det ikke vil lykkes! Men håber da at I kan få nogle svar så, og at det forhåbentlig snart lykkes.

Tak.  også for sig

Anmeld

18. september 2012

come2

come2 skriver:

Tak.  også for sig

dig*

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

dig*

Tak!

Anmeld

18. september 2012

Miss Church

come2 skriver:

Jeg har det på helt samme måde. Jeg har dog mistet håbet

Sådan en skal du lige ha' søde! 

Anmeld

18. september 2012

come2

Miss Church skriver:

Sådan en skal du lige ha' søde! 

Tak søde dig

Anmeld

19. september 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej

Ja vi kæmper stadig for at få den positive test, og forsøger at holde modet oppe - til trods for at vi nu har rundet årsdagen for den dagn jeg stoppede med p-piller.

Men altså denne cyklus har været lidt anderledes end ellers, og vil høre, om der er nogen af jer der har prøvet noget lignende. Jeg havde for en uges tid siden ÆL - tror jeg. Havde i hvert fald slim og spændte bryster. Har de sidste 3 dage haft en underlig fornemmelse i underlivet. Har haft en smule murren og en lidt tyngende fornemmelse. Har haft kvalme de sidste 2 dage, hovedpine og er rigtig træt + jeg skal tisse i hvert fald hver anden time - helst oftere. I morges da jeg gik på toilettet havde jeg noget underligt udflåd. Det var lidt rosa i det, og så var der er meget slimet orange agtig klat med. Har aldrig prøvet noget lignende før. Forventer mens omkring fredag - mandag.

har kun prøvet det med udfådet op til mens, og jeg har haft mange forskellige cyklusser. fordi nu har vi prøvet i 3 år og blive gravide, og man tror den er der hver gang, men man må ha tålmodighed, kun en graviditetstest kan sige om du er gravid, når u har udbleven mens,...

for dig

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

har kun prøvet det med udfådet op til mens, og jeg har haft mange forskellige cyklusser. fordi nu har vi prøvet i 3 år og blive gravide, og man tror den er der hver gang, men man må ha tålmodighed, kun en graviditetstest kan sige om du er gravid, når u har udbleven mens,...

for dig

Tak for svar Jeg væbner mig med tålmodighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.