frk. fitness på 5 mdr... Billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Mette.

Hold nu op hvor er hun bare alt for kær. Hun er virkelig en charmerende lille pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Bøllemyr skriver:

Årh hvor kært
Hun lyder virkelig skøn og dejlige

I skal nok få et hyr med alle de unge mænd

tak...

det er hun også, selvom mor her godt kan blive en smule træt af at hun ikke lige altid sover mere end 30 min af gangen... Men det arbejder vi på..

Ja der skal nok blive en renden af piger og drenge herhjemme... Hm... Godt vi bor lidt ude på landet i en lille dobbelt landsby...

Anmeld

18. september 2012

babymus77

Mor til Frederic og Freya skriver:

thi hi... ...

Ja, hun har lært tricks allerede. Så når vi er i mg, bliver hun lagt et lille stykke fra de andre - men får sig møffet derhen, piller i ører og næse på den andre, hiver i hår og hendes holde i hånd kæreste har hun allerede sparket en del gange og givet en skalle...

Det værste er at man så kan sige hendes navn og hun drejer blot hovedet og giver en det der bandit blik og drejer tilbage igen...

Det er så fantastisk!!! Hun har det mest yndige blik i øjnene, og smilet!! Der bliver knust nogle når hun bliver stor!!! Tænk rent notorisk at hun kan så meget allerede, det er så skøntKnuser

Anmeld

18. september 2012

2721

Mor til Frederic og Freya skriver:

tak...

det er hun også, selvom mor her godt kan blive en smule træt af at hun ikke lige altid sover mere end 30 min af gangen... Men det arbejder vi på..

Ja der skal nok blive en renden af piger og drenge herhjemme... Hm... Godt vi bor lidt ude på landet i en lille dobbelt landsby...

Uh ja, det er hårdt
Charlie har heller aldrig rigtig dyrkede det der lur noget
Søvn? Hvad er det

Uhh genial ide, isoler dem på landet hmm det burde jeg overveje

Anmeld

18. september 2012

Mette. skriver:

Hold nu op hvor er hun bare alt for kær. Hun er virkelig en charmerende lille pige.

mange tak..

Anmeld

18. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nåååå så dygtig og nyttet! Vh stine

Anmeld

18. september 2012

babymus77 skriver:

Det er så fantastisk!!! Hun har det mest yndige blik i øjnene, og smilet!! Der bliver knust nogle når hun bliver stor!!! Tænk rent notorisk at hun kan så meget allerede, det er så skøntKnuser

Hun smiler med øjnene - nøjagtig som sin storebror, så selvom hun gemmer sit ansigt og kun øjnene er frie - kan man se når hun smiler...

Ja det tror jeg også der gør..

Hun er rigtig godt med på det punkt ihvertfald, men hun må godt lige stoppe lidt op og så huske at vokse også... Hun er jo igang konstant..

jeg skulle igår aftes i bad og ville have hende med derud, farmand klæder hende så af - men jeg er ikke helt klar endnu, så han ligger hende på et vådligger lagen på hends skumtern i køkken/alrum med legetøj. de der små bare klistred tæer mm gjorde at hun rulled og møffed sig ned fra tern'ene og ud på det kolde trægulv - lille rod...

Når vi ser space chimps, sidder hun og klukker af grin over den ene der har lagt stemme til...

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

Sikke nogle skønne billeder  Og helt fantastiske dejlige smil 

Anmeld

18. september 2012

Bøllemyr skriver:

Uh ja, det er hårdt
Charlie har heller aldrig rigtig dyrkede det der lur noget
Søvn? Hvad er det

Uhh genial ide, isoler dem på landet hmm det burde jeg overveje

det er en smule  af og til...

Andre dage kører hun bare rytme og sover rigtig flot - andre dage som vinden blæser og kan stå ude ved barnevogn hvert 5. minut..

Men at der er som regl er nattero -gør at der energi til at kæmpe om dagen... Så har lært ikke at have et klinisk rent hjem der er opryddet og pænt. Kan ikke nå alt...

He he... tror vi måske er 2000 indbyggere fordelt i bredstrup/pjedsted. men sikke nogle fester de kan lave herude; by fest - vej fest - vænge fest - sommer fest - efterårs fest osv. ikke at vi er med til dem, men der sker altid noget herude..

Anmeld

18. september 2012

StineW79 skriver:

Nåååå så dygtig og nyttet! Vh stine

Tak skal du have stine..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.