Mit barn - et børnehavebarn?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Anonym trådstarter

Phu - syntes tiden er fløjet fsted siden jeg fødte for snart 3 år siden, men nu kommer vi så dertil hvor vi skal til at vælge børnehave og vi har to muligheder:

1. Den første børnehave har hegnet hele området ind, der er 2 huse, hvor de er opdelt i små og store børn og leger så på fælles areal sammen udenfor - en børnehave der har eksisteret i mange år - her er de næsten fuld hus.

2. Den anden er der ikke hegnet ind, men det er en naturbørnehave med heste, får og høns - dog har jeg hørt om en 4-5 episoder hvor de har "mistet" børnene - altså børnene er gået ud på markerne / ned i byen selvom der er gårdvagt...... Her er de pt. kun 19 børn selvom de er nomineret til 30 -

Jeg tror børnene er ude lige meget begge steder (det vægter vi stort, da vores barn er meget udebarn) - MEN hvordan vælger vi den "rigtige" børnehave?

Vi har selv heste og hund, så det er ikke det vores barn vil se det allermeste spændende i.......

De er begge i fornuftig afstand fra os.....

Er li ano for ikke at hænge BH'erne ud - respektere venligst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

SaNiNa

Jeg vil råde jer til at tage kontakt til begge børnehave og høre hvordan deres hverdag og om der overhovede er hold i det med børne ikke opholder sig på lege området det virker meget mystisk de sådan bare kan gå.

og så skal i følge jeres hjeter og hvad der passer bedst til jeres barn.

Det kan være rigtig svært at vælge vi fik heldigvis vores første valg selvom vi skiftede mening få uger før han skulle starte.

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

SaNiNa skriver:

Jeg vil råde jer til at tage kontakt til begge børnehave og høre hvordan deres hverdag og om der overhovede er hold i det med børne ikke opholder sig på lege området det virker meget mystisk de sådan bare kan gå.

og så skal i følge jeres hjeter og hvad der passer bedst til jeres barn.

Det kan være rigtig svært at vælge vi fik heldigvis vores første valg selvom vi skiftede mening få uger før han skulle starte.

De kan bare "gå frit" min veninde (som er mor til et andet barn i BH) har personligt selv samlet et barn op nede i byen, da han pludselig ville hjem og bare var gået og gårdvagten havde intet set, da hun kom tibage med barnet

Men ja, må nok hellere prøve at tage vores barn med op i begge BH'er - tak

Anmeld

18. september 2012

SaNiNa

Anonym skriver:

De kan bare "gå frit" min veninde (som er mor til et andet barn i BH) har personligt selv samlet et barn op nede i byen, da han pludselig ville hjem og bare var gået og gårdvagten havde intet set, da hun kom tibage med barnet

Men ja, må nok hellere prøve at tage vores barn med op i begge BH'er - tak

Det lyder godt nok vildt at der ikke er indhegnet troede jeg der var i alle børnehave osv i dag.

Tænker det væreste ville kunne ske når de "bare" kan gå deres vej. ville godt nok ikke være tryg ved at efterlade mit barn.

Godt nok ved vores pædagoger heller ikke altid hvor børnene er men de er da inden for hegnet.

Håber i traffer det rigtige valg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.