Lille bil købes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.006 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. september 2012

mortilfreja

Da jeg nu er blevet studerende i kbh og pt bor i Slagelse så har jeg brug for en lille billig og økonomisk bil med minimum 1 år til syn..

Jeg har 10.000 kr til rådighed..

Er der nogen af jer der har eller kender nogen der har en lille bil til salg til max 10.000 kr??

Helst sjælland....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

LilleChelle

Vi har en skoda felicia til salg. Den er godt nok ikke så pæn, efter at have fået reperaret rust, men den er nysynet og kører perfekt og giver altid en behagelig tur. 

- Den eneste grund til at vi har købt ny bil, og ganske enkelt fordi vi skulle have en større, der havde plads til barn og to hunde  

Anmeld

18. september 2012

mortilfreja

LilleChelle skriver:

Vi har en skoda felicia til salg. Den er godt nok ikke så pæn, efter at have fået reperaret rust, men den er nysynet og kører perfekt og giver altid en behagelig tur. 

- Den eneste grund til at vi har købt ny bil, og ganske enkelt fordi vi skulle have en større, der havde plads til barn og to hunde  

Okay.. Har du billede af den??

Anmeld

18. september 2012

LilleChelle

mortilfreja skriver:

Okay.. Har du billede af den??

Det kan jeg lige få kæresten til at tage når han kommer hjem med den  

Anmeld

18. september 2012

mortilnoahogmelina

Du skal overveje meget hvor meget benzin du kommer til at bruge , da det er nogen høje priser der er pt ..

Jeg synes ofte at ældre biler bruger en del benzin , og så er spørgsmålet om det kan betale sig ..

Jeg siger det kun i en god mening ..

Har selv været pendler imellem Snertinge og kbh , (93 km) hver vej .. Og jeg kunne simpelthen ikk køre i bil så billigt som det var med tog , det er en møg lang og træls tog tur , men jeg ville bruge omkring 4000 kr på bare at køre , dertil ville så komme service rep af bil osv ..

Håber du finder en løsning ..

Anmeld

18. september 2012

Rockertand

mortilfreja skriver:

Da jeg nu er blevet studerende i kbh og pt bor i Slagelse så har jeg brug for en lille billig og økonomisk bil med minimum 1 år til syn..

Jeg har 10.000 kr til rådighed..

Er der nogen af jer der har eller kender nogen der har en lille bil til salg til max 10.000 kr??

Helst sjælland....

Kram

Tillader mig lige at være nysgerrig....

Hvorfor oprette en tråd herinde og efterlyse en hvilken som helst billig bil? Har du ikke kriterier for bilmærke/udseende/driftomkostninger/forsikringspris osv.? 

Jeg er en type, der bruger måneder på at prøve biler, snakker med bekendte, der har lignende biler, har søgekriterier liggende hos bilforhandlere osv. Jeg ved godt, at vores prisklasser er vidt forskellige, men det er vel stadigvæk vigtigt for dig at få en så god bil som muligt til de penge, du har til rådighed?

Har du kigget på muligheden for at købe en ny mini-bil? Brændstoføkonomien er ofte væsentligt bedre, og der er lavere risiko for uforudsete udgifter.

Håber, du ender med en rigtig fin, driftsikker bil. 

Anmeld

18. september 2012

Rockertand

Dobbelt

Anmeld

18. september 2012

mortilfreja

Rockertand skriver:

Tillader mig lige at være nysgerrig....

Hvorfor oprette en tråd herinde og efterlyse en hvilken som helst billig bil? Har du ikke kriterier for bilmærke/udseende/driftomkostninger/forsikringspris osv.? 

Jeg er en type, der bruger måneder på at prøve biler, snakker med bekendte, der har lignende biler, har søgekriterier liggende hos bilforhandlere osv. Jeg ved godt, at vores prisklasser er vidt forskellige, men det er vel stadigvæk vigtigt for dig at få en så god bil som muligt til de penge, du har til rådighed?

Har du kigget på muligheden for at købe en ny mini-bil? Brændstoføkonomien er ofte væsentligt bedre, og der er lavere risiko for uforudsete udgifter.

Håber, du ender med en rigtig fin, driftsikker bil. 

Hvis du læser mit indlæg så skriver jeg at det skal være en økonomisk bil..

Og jo selvfølgelig har jeg kriterier for en bil.. Det kigger jeg på alt efter om der er nogen der tilbyder en bil..

Så meget kan jeg dog godt tænke

Anmeld

18. september 2012

Rockertand

mortilfreja skriver:

Hvis du læser mit indlæg så skriver jeg at det skal være en økonomisk bil..

Og jo selvfølgelig har jeg kriterier for en bil.. Det kigger jeg på alt efter om der er nogen der tilbyder en bil..

Så meget kan jeg dog godt tænke

Min undren var ikke uvenligt ment...

Jeg tænker bare, at det var meget hurtigere at kigge bilbasen og snævre udvalget ind, og så få lige nøjagtigt dén bil, du syntes, der var den bedste udfra dine kriterier. Ved at efterlyse herinde, så får du måske nogle biler tilbudt, men hvad er oddsene for, at det er den perfekte bil for dig? Nå, ligemeget, jeg skal heller ikke blande mig, men din fremgangsmåde er bare meget anderledes end min, så  tillod mig lige at spørge nysgerrigt. 

Anmeld

18. september 2012

Rockertand

Dobbelt (arrgh, computer sælges)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.