............rabat og udsalg.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.505 visninger
36 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Mussen2

Jeg har fået en ide( ved ikke om det virker, men det skal prøves)

Jeg synes det kunne være fedt med en fælles tråd, hvor vi kan dele gode rabatter og tilbud på diverse børne udstyr, børnetøj og børne-internetsider.

Tanken er at vi skriver I denne tråd hver gang vi falder over et tilbud der skal deles med andre.

Jeg har desværre ikke lige noget at byde ind med pt. Men vender tilbage så snart jeg falde over noget. Får ofte nyhedsmails med diverse gode tilbud

Jeg er spændt på om det virker....
Ha' en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

FrkRaarup

Mussen2 skriver:

Jeg har fået en ide( ved ikke om det virker, men det skal prøves)

Jeg synes det kunne være fedt med en fælles tråd, hvor vi kan dele gode rabatter og tilbud på diverse børne udstyr, børnetøj og børne-internetsider.

Tanken er at vi skriver I denne tråd hver gang vi falder over et tilbud der skal deles med andre.

Jeg har desværre ikke lige noget at byde ind med pt. Men vender tilbage så snart jeg falde over noget. Får ofte nyhedsmails med diverse gode tilbud

Jeg er spændt på om det virker....
Ha' en god dag

Hvad med graviditetstøj ?

Syns det lyder super fint ;D

Overskriften fangede med det samme ;

Anmeld

18. september 2012

Mussen2

FrkRaarup skriver:

Hvad med graviditetstøj ?

Syns det lyder super fint ;D

Overskriften fangede med det samme ;

Ja, god ide. Tænkte umiddelbart kun børne ting, men kom til at tænke på at tråden jo gerne skal oppes mest mulig, så vi kan skrive i den og amme/graviditetstøj er da meget relevant.

Anmeld

18. september 2012

Klematis

babysam i kalundborg lukker. der er 50-70% på det meste.
Som jeg har forstået, vil den fungere som en slags outlet butik indtil 1/12, hvor den lukker.
Der kan spares en hel del, hvis man er på de kanter.

Anmeld

18. september 2012

Mussen2

Klematis skriver:

babysam i kalundborg lukker. der er 50-70% på det meste.
Som jeg har forstået, vil den fungere som en slags outlet butik indtil 1/12, hvor den lukker.
Der kan spares en hel del, hvis man er på de kanter.

super godt indlæg. Det eer da til at tage at føle på

Anmeld

18. september 2012

Mumto3

Isadisa.dk på nettet har ophørsudsalg, der har jeg lige gjort mig nogle rigtig gode køb.

Anmeld

18. september 2012

Mussen2

Mumto3 skriver:

Isadisa.dk på nettet har ophørsudsalg, der har jeg lige gjort mig nogle rigtig gode køb.

Anmeld

18. september 2012

Frk. Himmelblå

tilbudonline.dk

bruger jeg meget. Især til at søge efter, hvilken dagligvarebutik, der pt har tilbud på bleer og/eller babymad.

Der er jo altid tilbud på Pampers/Libero et eller andet sted, og de er ofte nedsat med ca. 40-50 kr pr. pakke. - Det er da noget, der (ra)batter!

Anmeld

18. september 2012

livhemdrup

Hvis man bor i jylland eller kommer på besøg hertil er babysam (tidligere Malle) i Snedsted bestemt et besøg værd. De har en afd hvor der er 70 % rabat. Lækker stor butik.

Anmeld

18. september 2012

Benjamins'mor

Så vidt jeg læste i en anden debat har www.hollys.dk udsalg ligenu. (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.