Håbe håbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne mennsker ;-)... 

Jeg går her og håber af mens udebliver denne gang . Men synes hele tiden det føles som om mens vil komme, det er ikke så meget mens 

Ligende smerter . Det føles mere som om det begynder at rende forneden. Er der nogen der har erfaringer med det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Anonym trådstarter

18. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg går her og håber af mens udebliver denne gang . Men synes hele tiden det føles som om mens vil komme, det er ikke så meget mens 

Ligende smerter . Det føles mere som om det begynder at rende forneden. Er der nogen der har erfaringer med det? 

kender ikke noget til det.. men held og lykke og håber du får en posetiv  test... 

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

kender ikke noget til det.. men held og lykke og håber du får en posetiv  test... 

Tak for svar :-) .. jeg jeg håber håber håber også :-)

Anmeld

18. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Da jeg blev gravid, havde jeg det som om mens kom hele tiden, men det var bare udflåd 

for at der er gevinst

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Da jeg blev gravid, havde jeg det som om mens kom hele tiden, men det var bare udflåd 

for at der er gevinst

ihh håber os bare det er det :-)  

synes hele tiden der er lidt vådt i underbuksen og tror hele tiden det er mens ! Håber den blir væk denne gang!

Anmeld

18. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

ihh håber os bare det er det :-)  

synes hele tiden der er lidt vådt i underbuksen og tror hele tiden det er mens ! Håber den blir væk denne gang!

Hvornår har du testdag?

Anmeld

18. september 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Ja sådan havde jeg det sidst inden mens kom... 4 dage før mens , følte jeg hele tiden det rendte meget ud af mig...

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

øv så kom lortet idag .. øv så er rigtigt ked af det idag, troede virkelig på det denne gang..  vræl skulle bare lige ud med det!

Anmeld

21. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

øv så kom lortet idag .. øv så er rigtigt ked af det idag, troede virkelig på det denne gang..  vræl skulle bare lige ud med det!

Øv hvor træls! I må op på hesten igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.