Må man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. september 2012

MortilElias2010

Være dagplejer i lejet hjem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det tror jeg godt man må. Men prøv at ringe til pagplejekontoret og undersøge det! Vh stine

Anmeld

18. september 2012

Bom

Det tror jeg godt man må, vi har ihvertfald en dp'er herude der lige er blevet skilt, og det er hende som er flyttet i et lejet hus.. Tror bare forholdene med have og nok plads skal være iorden..

Anmeld

18. september 2012

MyLove E

Det må man.. For hende der flyttede ind i mit barndomshjem, som var boligforening. Hun var dagpleje :-):-)

Hey det skal jeg da lige høre noget mere om:-):-):-)

Anmeld

18. september 2012

serinasmor

MortilElias2010 skriver:

Være dagplejer i lejet hjem? 

Ja det må man

Du skal have plads nok og tror også helst du skal have have - u hvert fald en plan for at komme udenfor med ungerne .. hvis det er privat fo mener jeg du i nogle områder skal have special tilladelse til at drive erhverv

Anmeld

18. september 2012

MortilElias2010

Vi flytter til 250kvm med to store sammenhængende haver og absolut ingen trafik end vedkommende til vores landejendom. Vi har legeplads og ingen umiddelbare fare. Vores søn kan være alene i haven. Hvilket de selvf. ikke kommer til at være, men viser bare at der ingen huller, moser osv er i nærheden, kloakker osv. 

Det bliver jo nok privat. Men ja det er da værd at undersøge.. det er dog bare nok begrænset hvor mange småfolk der er derude..  Men tak for hjælpen allesammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.