Voksne og falsk strubehoste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.265 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Ina33

Åhhhh jeg ligger syg, det startede som en let forkølelse i onsdags, og så er det ellers bare taget til....

Nu ligger jeg her og kan ikke sove, jeg synes jeg døjer med at få luft, jeg har ondt i halsen og ned på det øverste af brystkassen. Min stemme er næsten helt forsvundet, og jeg har en meget tør sløve agtig hoste.... Faktisk er jeg ikke helt tryg ved situationen, jeg synes min vejrtrækning er noget besværet, mon det kan være falsk strubehoste, og kan man mon gøre noget ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

tweety2060

Hm ved faktisk ikke om voksne får det. Men det er jo en virus der sætter sig ved strubelåget og når det hæver kommer søløvelyden.... Til børn giver man is, kulde og kolde drikke for at fortage hævelsen...
Helt ærlig må være dig svar skyldig, men rigtig god bedring!!! Evt ring til lægevagten

Anmeld

18. september 2012

Ina33

tweety2060 skriver:

Hm ved faktisk ikke om voksne får det. Men det er jo en virus der sætter sig ved strubelåget og når det hæver kommer søløvelyden.... Til børn giver man is, kulde og kolde drikke for at fortage hævelsen...
Helt ærlig må være dig svar skyldig, men rigtig god bedring!!! Evt ring til lægevagten

Tak for det.

Havde ikke lige overvejet at koldt kunne hjælpe, jeg må ud og finde noget is.

Anmeld

18. september 2012

tweety2060

Ina33 skriver:

Tak for det.

Havde ikke lige overvejet at koldt kunne hjælpe, jeg må ud og finde noget is.

Mon du har det bedre i dag og fik sovet lidt i nat?

Anmeld

18. september 2012

Ina33

tweety2060 skriver:

Mon du har det bedre i dag og fik sovet lidt i nat?

Nix ikke det der ligner, hverken søvn eller bedre...

Min temperatur ligger hele tiden lige omkring 37,7 - 37,8 målt i munden. Jeg føler mig faktisk frygtelig syg - måske er det den frygtede mandeinfluenza? 

Ajj jeg har stadig ret ondt i brystkassen, og sådan en irriterende trykkende, og så har jeg en meget tør hoste, som dog har løsnet sig lidt, men det er stadig ikke godt. Jeg overvejer at give lægen et kald i morgen - måske.... Jeg er ikke sådan en der render lægen på døren, så jeg er lidt vaklende. Jeg hader at få at vide at det er en virus, og det forsvinder af sig selv. Men forkølelse og feber kan det godt "bare" være virus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.